نسخه نهایی و آماده برای تولید بی ام و iX3 نمایش داده شد

همزمان با معرفی آنلاین خودروی بی ام و i4، این خودروساز آلمانی یک نمایش کوتاه از نسخه نهایی و آماده برای تولید کراس اوور برقی بی ام و iX3 نیز به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، اوایل سال گذشته، کمپانی خودروسازی بی ام و در نمایشگاه بین المللی شهر "پکن" اولین کراس اوور تمام الکتریکی خود تحت عنوان iX3 را معرفی کرد و قرار شد که این اتومبیل در کشور چین تولید شده و به سایر بازارهای جهانی عرضه شود. حال در روزهای گذشته و با معرفی خودروی جدید و کاملا برقی i4، شرکت خودروسازی بی ام و یک پیش نمایش از نسخه نهایی و آماده برای تولید کراس اوور برقی خود یعنی iX3 نشان داد و قرار شد که در نمایشگاه بین المللی پکن چین و نهایتا تا پایان سال جاری میلادی به طور رسمی معرفی شده و در معرض دید عموم قرار گیرد.

همانطور که می ‌دانید، حرف i برای معرفی خودروهای پلاگین هیبریدی و یا تمام الکتریکی شرکت خودروسازی "بی ام و" مورد استفاده قرار می ‌گیرد که به نیروی الکتریکی وابستگی دارند و در این زمینه می ‌توان به محصولاتی همچون i3 و i8 و یا جدیدا i4 اشاره داشت و کراس اوور جدید این شرکت هم در همین مجموعه قرار می گیرد.

 



با این وجود درست همانند خودروی بی ام و i4، در قسمت جلوی خودرو شاهد یک جلوپنجره بسیار بزرگ هستیم که یک طراحی بسته دارد و صرفا به دلیل علاقه مخاطبان به جلوپنجره های بزرگ شرکت خودروسازی بی ام و، شاهد طراحی و نصب تزئینی آن در قسمت جلو هستیم.

جالب توجه است که با معرفی پیش نمایش اتومبیل، شرکت خودروسازی بی ام و هیچگونه اطلاعاتی از مشخصات فنی اتومبیل ارائه نکرده است و جزییات فنی آن پس از نمایش عمومی در نمایشگاه بین المللی پکن امسال در دسترس کاربران قرار می گیرد، هرچند به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور چین، نمایشگاه پکن به تاخیر افتاده و زمان دقیقی برای برگزاری آن در سال 2020 ارائه نشده است.

با این حال، پیش از این شرکت خودروسازی بی ام و اعلام کرده بود که خودروی جدید آنان از یک سیستم محرک تمام الکتریکی با خروجی قدرت 282 اسب بخاری و گشتاور 400 نیوتن متری استفاده خواهد کرد که نیروی بیشتری نسبت به مدل ‌های xDrive30i و یا مدل دیزلی xDrive30d تولید می‌ کند. این سیستم محرک تمام الکتریکی نیروی مورد نیاز خود را از باتری ‌های 74 کیلووات ساعت تامین می‌ کند که پیش بینی شده است با یکبار شارژ کامل آن بتوان تا حداکثر مسافت 440 کیلومتر رانندگی کرد و با اتمام شارژ باتری ‌های اتومبیل، امکان شارژ آنان در عرض تنها 30 دقیقه با استفاده از شارژرهای سریع 150 کیلووات ساعتی فراهم خواهد شد.

در پایان بی ام و تایید کرده است که این خودرو با همکاری شرکت خودروسازی برلیانس به عنوان شریک تجاری خود در کشور چین، خط تولید کراس اوور برقی "بی ام و iX3" را در شهر شنیانگ چین راه اندازی خواهد کرد و سپس از مبدا چین به سایر کشورهای جهان صادر خواهد کرد. یکی از مهم ترین رقبای این خودرو در بازارهای جهانی را می توانیم تسلا مدل Y بدانیم که درست همانند بی ام و، یک خودروی کاملا جدید و مدرن به شمار خواهد رفت.

کد خبر 121072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha