کد خبر 121102
۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
ساخت نخستین خودرو سخنگو برای کشاورزان!

پرشین خودرو: طراحی و ساخت انواع خودرو برای کشاورزان و مزرعه‌داران طی سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است. خودروهایی که هم امکانات لازم برای کشاورزان را دارند و هم در هر نوع زمین با هر شیبی قابل استفاده هستند.

به گزارش پرشین خودرو، یک شرکت سوئدی برای نخستین‌بار اقدام به طراحی و ساخت یک ماشین مخصوص کشاورزان و مزرعه داران کرده است که سخنگو می‌باشد. این خودرو بسیار سبک بوده و از قابلیت انعطاف پذیری بالایی در حرکت در شیب‌های مختلف را دارد.

همچنین این خودرو هنگام حرکت با استفاده از سیستم هوشمند خود می‌تواند مسیر صحیح را شناسایی کرده و چگونگی حرکت و انتخاب بهترین مسیر را به کشاورزان بگوید.

این در حالی است که اگر در زمان حرکت مشکلی در زمین کشاورزی به وجود آید و یا خطری محیط اطراف را تهدید کند، آنگاه سیستم هوشمند خودرو فعال شده و از طریق دستگاه سخنگو، اخطارهای لازم گفته شده و تشریح داده می‌شود.

نوع خطر و زاویه وجود آن در زمین همگی از طریق این خودرو اطلاع داده می‌شوند و در عین حال چشم‌های الکترونیکی این خودرو می‌تواند تمامی این اتفاقات را ضبط کرده و در اختیار کشاورزان و مزرعه‌داران قرار دهد.

کابین آرام و مجهز، صندلی راحت با سیستم گرم کن، دستگیره درب هوشمند، سیستم گرمایش و تهویه مطبوع از دیگر امکانات این خودرو است که باید به آنها اشاره کرد.

کد خبر 121102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha