کد خبر 121103
۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
 ضدعفونی روزانه اماکن پرتردد در شهر

پرشین خودرو: رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد که معابر و فضاهای پرتردد شهر تهران به شکل روزانه ضدعفونی می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، رضا کرمی محمدی درباره ضدعفونی اماکن و فضاهای شهر تهران اظهارکرد:‌ با پیگیری‌هایی که از پتروشیمی‌ها داشتیم، خوشبختانه توانستیم موادضدعفونی را برای ضدعفونی کردن اماکن و نقاط پرتردد شهر تهران تأمین کنیم و در حال حاضر در مورد مواد ضدعفونی کننده در تهران نگرانی نداریم.

وی ادامه داد:‌ این مواد به شکل روزانه در اختیار عوامل شهرداری قرار می‌گیرد و عملیات پاکسازی و ضدعفونی در سطح شهر انجام می‌شود. حتی درمورد اتوبوس‌ها و ایستگاه‌های مترو چند بار در روز اقدامات مربوط به ضدعفونی انجام می‌شود.

 



رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه نقاط پرتردد مانند ایستگاه‌های مترو، ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس، میدان‌های پرتردد، زیرگذرها و پل‌های عابر شلوغ و ... به شکل روزانه ضدعفونی می‌شود، گفت:‌ شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده اماکنی که نیاز به ضدعفونی دارد، موضوع را به شهرداری اطلاع دهند، البته باید توجه داشته باشند که تنها اماکن و فضاهای عمومی ضد عفونی می‌شوند و شهرداری مسئولیتی در قبال فضاهای خصوصی و داخل منازل و ... ندارد.

کرمی محمدی درمورد حضور نیروهای نظامی برای ضدعفونی شهر نیز تصریح کرد:‌ این نیروها در ضدعفونی معابر همکاری داشتند و در صورت نیاز می‌توان از ظرفیت آنان استفاده کرد.

کد خبر 121103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha