کد خبر 121118
۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
حجم بالای مسافر در اتوبوس‌های تهران!

پرشین خودرو: ناوگان اتوبوسرانی با وجود کاهش نسبی مسافران به دلیل شیوع بیماری همچنان اصلی‌ترین و مهم‌ترین وسیله جابجایی مردم تهران محسوب می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، محمود ترفع گفت: مردم تهران برای سفر‌های درون شهری خود هنوز استفاده از اتوبوس را ترجیح می‌دهند و از این وسیله به منظور تردد‌های روزانه خویش استفاده می‌کنند.


وی افزود: تمام تلاش خود را کردیم تا با بکارگیری ناوگان به اندازه مورد نیاز، به نحوی عمل کنیم تا هم شهروندان در استفاده از اتوبوس کمتر دچار زحمت شوند و احساس آرامش کنند و هم به تعداد مورد نیاز اتوبوس به کار گرفته و به خطوط اعزام کنیم.

 

اتوبوس

 

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه تلاشمان را می‌کنیم تا مسافران در اتوبوس‌ها تا جای ممکن روی صندلی بنشنید یا به راحتی بایستند، اظهار کرد: البته فراموش نکنیم تقاضای استفاده از ناوگان در خطوط پر مسافری مانند خط یک بی آرتی در مسیر آزادی تا چهار راه تهرانپارس، همچنان بالاست و شاهد حجم بالای مسافر در این خط و دیگر خطوط بی آرتی هستیم.

مدیرعامل شرکت واحد با تأکید بر اینکه نهایت سعی مان را در جهت انجام اقدامات پیشگیرانه برای رعایت ملاحظات بهداشتی از جمله ضد عفونی کردن ناوگان اتوبوسرانی، حداقل ۴ نوبت در روز به کار گرفته ایم، خاطر نشان کرد: البته همکاری و همراهی مردم عزیزمان در رعایت نکات بهداشتی و استفاده از وسایل بهداشت شخصی از جمله ماسک و دستکش هنگام استفاده از اتوبوس مهم‌ترین عامل پیشگیری از شیوع بیماری است.

کد خبر 121118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha