تسهیلات 5000 میلیاردی تا قبل از پایان سال پرداخت می شود

پرشین خودرو: تسهیلات مصوب شورای پول و اعتبار به مبلغ پنج هزار میلیارد تومان (برای هر شرکت ٢٥٠٠ میلیارد تومان ) طی روزهای آتی و تا قبل از پایان سال بطور کامل توسط شبکه بانکی پرداخت خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و تأمین منابع مالی وزارت صنعت، معدن و تجارت، با اعلام این خبر گفت: با اقدامات صورت گرفته برای تامین مالی شرکت های خودرو سازی، روند پرداخت مطالبات قطعه‌سازان از این شرکت‌ها سرعت بیشتری پیدا می‌کند.

نعمت‌اله شهبازی افزود: در جلسه‌ای که با حضور معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت و قائم مقام بانک مرکزی و مدیران عامل شرکت های ایران خودرو و سایپا برگزار شد، مقرر گردید تسهیلات مصوب شورای پول و اعتبار به مبلغ پنج هزار میلیارد تومان (برای هر شرکت ٢٥٠٠ میلیارد تومان ) طی روزهای آتی و تا قبل از پایان سال بطور کامل توسط شبکه بانکی پرداخت شود.

 

جلسه وزارت صنعت


وی گفت: بعد از مصوبه شورای پول و اعتبار درخصوص اعطای تسهیلات به خودروسازان جهت پرداخت بخشی از مطالبات قطعه‌سازان ، طی هفته های اخیر هماهنگی و جلسات متعددی با مدیران شبکه بانکی انجام شد که تاکنون بخشی از این تسهیلات به ایران خودرو و سایپا پرداخت شده است.

شهبازی تأکید کرد: در جلسه‌ روز گذشته در بانک مرکزی ، مقرر شد برای کمک به حل مشکل نقدینگی قطعه‌سازان ، کل تسهیلات مصوب تا پایان سال پرداخت شود.

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و تأمین منابع مالی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: پرداخت این تسهیلات در جهت تقویت توان مالی شرکت‌های خودروسازی، پرداخت مطالبات قطعه سازان ، تأمین به موقع قطعات، افزایش تیراژ تولید و تحویل تعهدات خودرو به مردم می باشد.

کد خبر 121119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha