اولین سیستم آموزش فنی آنلاین كشور در سایپایدک راه اندازی شد

پرشین خودرو: اولین سیستم آموزش فنی خودرو به صورت آنلاین در گروه خودروسازی سایپا راه اندازی و دوره های آموزشی تعمیرکاران و کارشناسان فنی شركت سایپا یدك به صورت آنلاین و غیرحضوری در این دوره آموزشی حضور پیدا کردند.

به گزارش پرشین خودرو، در ادامه اقدامات گروه خودروسازی سایپا جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و عدم تجمع افراد جهت آموزش حضوری، شركت سایپا یدك اقدام به برگزاری دوره آموزشی ویژه محصولات گروه سایپا برای تعمیركاران و كارشناسان فنی شبكه نمایندگی ها به صورت آنلاین كرده است.

از دیگر نتایج راه اندازی این سیستم، ارتقا كیفیت و اثربخشی دوره ها و كاهش هزینه های آموزش نمایندگی هاست

در نخستین کلاس های برگزار شده در این دوره آموزش آنلاین، عیب یابی سیستم الكترونیكی خودروهای ایکس100، ایکس200، كوئیك و ساینا آموزش داده شد.

 



مطالب این کلاس های آموزشی به مدت 2 ساعت و نیم، با كیفیت بسیار بالا (Full HD) و به صورت همزمان برای تمامی نمایندگی های مجاز سطح كشور و امدادگران شركت امداد خودرو سایپا ارائه شد.

با اجرای این شیوه آموزشی كه با حضور نزدیك به 500 كاربر به صورت آنلاین برگزارشد، تعمیركاران و كارشناسان فنی ضمن آموزش موارد فوق، سوالات خود را مطرح کردند. این دوره آموزشی با سه دوربین و كیفیت بالا ضبط و پس از پایان دوره در سایت شركت سایپا یدك جهت ارتقاء شبكه نمایندگی ها بارگذاری خواهد شد.

کد خبر 121172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha