نمایشگاه خودرو نیویورک با تاخیر 5 ماهه برگزار می شود!

پرشین خودرو: نمایشگاه بین المللی نیویورک آمریکا، قربانی دیگر ویروس کرونا خواهد بود، اما فعلا بجای لغو برگزاری با تاخیر مواجه شده است و برگزاری آن در تاریخ جدید، بستگی به شرایط حاکم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، به نظر می رسد که ویروس کرونا با شیوع در ایالات متحده آمریکا، به دنبال یک قربانی دیگر در صنعت خودروسازی است، اما بیانیه برگزار کنندگان نمایشگاه بین المللی نیویورک آمریکا نشان می دهد که آنان قصد این را ندارند که نمایشگاه را به طور کامل لغو کنند، بلکه زمان برگزاری آن را به اواخر ماه آگوست تغییر داده اند و قرار است که در برنامه ریزی جدید آنان، نمایشگاه بین المللی نیویورک از تاریخ 28 آگوست تا تاریخ 6 سپتامبر برگزار شود.

مارک شاینبرگ، رئیس انجمن فروشندگان خودروی نیویورک و همچنین سازمانی که صاحب و اداره کننده نمایشگاه بین المللی نیویورک آمریکاست، در صحبت های اخیر خود را رسانه های محلی این کشور اعلام کرد که ما در حال انجام یک کار خارق العاده برای کمک و محافظت از غرفه داران و شرکت کنندگان نمایشگاه در برابر ویروس کرونا هستیم، ولی برای 120 سالگی، نمایشگاه باید ادامه داشته باشد و به شدت معتقد به برگزاری آن هستیم. درحالی که تصمیم برای جابجایی تاریخ برگزاری آسان نبود، اما اولویت اصلی ما سلامتی و رفاه تمامی شرکت کنندگان و محافظت از آنان در برابر ویروس کرونا است و اطمینان داریم که تغییر زمان برگزاری نمایشگاه، می تواند رویداد موفقی را در سال 2020 رقم بزند.

 



لازم به ذکر است که نمایشگاه بین المللی نیویورک آمریکا هرساله در اواخر ماه مارس و یا اوایل ماه آوریل، یعنی فروردین ماه هر سال در منهتن و در مرکز کنوانسیون جیکوب ژاویتز برگزار می شود، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا با تاخیر 5 ماهه و در اواخر ماه آگوست و اوایل ماه سپتامبر، یعنی در شهریورماه برگزار خواهد شد.

همانطور که در جریان هستید، پیش از این به دلیل شیوع ویروس کرونا از نوع "کووید-19" در کشور سوئیس، شاهد ممنوعیت برگزاری تجمعات بالای 1000 نفر در این کشور بودیم و همین دلیل باعث شد تا نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس در سال جاری لغو شود. حال با شیوع این ویروس در ایالات متحده آمریکا که در حال حاضر برای 50 ایالت تایید شده و تاکنون منجر به مرگ 28 نفر شده است، شاهد تاخیر 5 ماهه نمایشگاه نیویورک و برگزاری آن در اواخر تابستان خواهیم بود.

کد خبر 121173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha