کد خبر 121177
۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
خروج پارس خودرو از شمولیت ماده 141

پرشین خودرو: شرکت پارس خودرو از شمولیت ماده 141 قانون تجارت خارج شد.

به گزارش پرشین خودرو، پس از اخذ مجوز نهایی از سازمان بورس، شرکت پارس خودرو از شمولیت ماده 141 خارج شده و تولید در مسیر برنامه‌ریزی شده قرار می‌گیرد.

بنابراین گزارش شرکت پارس خودرو در نظر دارد با مدیریت هزینه‌ها و ادامه عملیات اقتصادی منضبط در سال آتی، چرخه نقدینگی را در مسیر افزایش تولید محصولات خود قرار دهد.

سال جاری یکی از سخت‌ترین و پیچیده‌ترین دوران در صنعت خودرو کشور بوده که با تلاش کارکنان و اجرای برنامه‌های کارشناسی شده تا حد مطلوبی تولید در پارس خودرو بهبود یافته است.

گفتنی است براساس مصوبه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پارس خودرو مورخ 24 تیرماه 98 مبنی بر خروج این شرکت از شمولیت ماده 141 از طریق تجدید ارزیابی و فروش سرمایه‌گذاری‌ها، با توجه به اقدامات انجام شده و با حمایت و پشتیبانی سهامدار اصلی (شرکت سایپا)، شرکت پارس خودرو عملیات واگذاری سرمایه گذاری های خود را با جدیت دنبال کرد و در نهایت در اسفند ماه سال جاری پس از طی فرآیندهای اداری و قانونی سهم الشرکه خود را در شرکت های سایپا سیتروئن، سایپا یدک، طیف سایپا و مگاموتور واگذار کرد.

با توجه به سود شناسایی شده حاصل از واگذاری سرمایه‌گذاری های مذکور و کاهش مانده زیان انباشته، شرکت عملاً از شمولیت ماده 141 خارج شد و تمام مراحل عملیاتی و مستندات مربوطه در هر مرحله از طریق سامانه کدال به اطلاع سهامداران محترم رسیده است.

کد خبر 121177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha