تولید در ایران خودرو تا 28 اسفندماه جاری ادامه دارد

پرشین خودرو: مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه روند تولید در این شرکت تا 28 اسفند ادامه دارد، گفت: ما در یک هفته آینده حدود 12 هزار خودرو را تجاری سازی کرده و به مشتریان تحویل می‌دهیم به همین دلیل امکان تعطیلی کامل کارخانه وجود ندارد، اما اگر فرمانی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا صادر شود به آن عمل خواهیم کرد.

به گزارش پرشین خودرو، فرشاد مقیمی، با بیان این مطلب و با اشاره به اینکه از همان ایام اولیه شیوع بیماری کرونا در کشور ستادی برای مقابله با آن در ایران خودرو تشکیل شده است، گفت: علاوه بر اطلاع رسانی در زمینه مقابله با این ویروس از طریق نشریات و شبکه‌های داخلی و همچنین فضای مجازی بیش از دو هزار و 500 نفر از همکاران آسیب پذیرمان را شناسایی کرده و برای مقابله با شیوع این بیماری آن‌ها را به مرخصی فرستادیم.

وی افزود: برای این که این افراد دغدغه‌ای نداشته باشند تصمیم اتخاذ شد تا اضافه کاری آن‌ها نیز طبق روال پرداخت شود.

مقیمی اضافه کرد: همچنین به مادرانی که فرزندان زیر 16 سال داشتند مرخصی داده شد تا بدون دغدغه به امور خانواده‌های خود بپردازند.

 

خط تولید ایران خودرو



مدیرعامل ایران خودرو نظافت اماکن عمومی، لغو نماز‌های جماعت و توزیع ژل و مواد ضدعفونی در بین کارگران را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد و افزود: در این مدت حدود 67 هزار ماسک N95 بین همکاران توزیع شده و سرویس‌های عمومی نیز دوبار در روز و به صورت مستمر ضدعفونی می‌شود.

مقیمی درباره اقدام‌های نظارتی بر قطعات و تجهیزاتی که از خارج به کارخانه وارد می‌شود نیز بیان کرد: برای برخی از این قطعات که امکان ویروس زدایی و ضدعفونی وجود داشت این کار انجام می‌شود و قطعاتی که امکان ضدعفونی با محلول‌های ضدعفونی کننده ندارند به مدت 72 ساعت در کارخانه دپو می‌شود تا زمان فعال بودن ویروس از بین برود.

مدیرعامل ایران خودرو به اقدامات انجام شده در حوزه مشتریان نیز اشاره کرد و افزود: در این حوزه در دو بخش فروش و خدمات پس از فروش تصمیماتی اتخاذ شده تا اکثر خدمات به درب منازل مشتریان منتقل شود و یا به صورت الکترونیکی صورت گیرد تا از تردد و مراجعه مشتریان کاسته شود.

وی با بیان اینکه روند تولید در شرکت ایران خودرو تا 28 اسفند ادامه خواهد یافت اضافه کرد: ما در یک هفته آینده حدود 12 هزار خودرو را تجاری سازی کرده و به مشتریان تحویل می‌دهیم به همین دلیل امکان تعطیلی کامل کارخانه وجود ندارد، اما اگر فرمانی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا صادر شود به آن عمل خواهیم کرد.

مقیمی با بیان این که در دو هفته گذشته شرکت ایران خودرو خط تولید خود را در روز‌های جمعه با هدف ضدعفونی کردن اساسی کارخانه و خطوط تولید تعطیل کرده است گفت: برای این که شرمنده مشتریان نشویم و بتوانیم به تعهدات مان تا پایان سال عمل کنیم ناچاریم خط تولید را فعال نگه داریم.

وی در پاسخ به برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی ایران خودرو خاطرنشان کرد: هیچ خط تولیدی در ایران خودرو متوقف نشده و خطوط مونتاژ خودرو همچنان فعال است و حتی در ایام تعطیلات نوروز نیز با حضور کارگران داوطلب به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

کد خبر 121178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha