برنامه زمان‌بندی حرکت اتوبوس‌ها تغییر نکرده است

پرشین خودرو: برنامه زمان بندی حرکتی اتوبوس‌ها برخلاف شیوع بیماری کرونا و کاهش تعداد مسافران حمل و نقل عمومی هیچ تغییری نداشته است.

به گزارش پرشین خودرو، محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ظهر شنبه-۲۴ اسفند- در ادامه سومین نشست خبری آنلاین مدیران ارشد شهرداری تهران با محوریت شیوع بیماری کرونا، بیان کرد: در چند روز گذشته ضدعفونی کردن اتوبوس‌ها نظم بهتری گرفته است و پیش از ورود مسافران به مترو، ضدعفونی کردن اتوبوس‌ها انجام می‌شود.


ترفع با بیان اینکه بنر‌ها و تابلو‌های آموزشی بسیاری در مورد پیشگیری از کرونا در اتوبوس‌ها، ایستگاه‌ها و در اطراف ایستگاه‌های اتوبوس نصب شده، یادآور شد: سعی کردیم که سرویس رسانی به شهروندان بدون هیچ خللی انجام شود.


او درباره ازدحام مسافر و افزایش سرفاصله‌ها، گفت: ضمن کاهش مسافران، برنامه زمان بندی حرکتی اتوبوس‌ها هیچ تغییری نداشته است. عکسی که از ازدحام مسافران در یک اتوبوس در فضای مجازی منتشر شده، نشان دهنده وضعیت کل نیست. از مسافران درخواست داریم که در صورت ازدحام در یک اتوبوس، سوار آن نشوند و منتظر اتوبوس بعدی بمانند.

 

اتوبوس


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران افزود: اتوبوس‌های بخش خصوصی یارانه‌ای از ما دریافت نمی‌کنند؛ همانطور که ملزومات بهداشتی هم از طریق شرکت واحد اتوبوسرانی به اتوبوس‌های بخش خصوصی تحویل داده نمی‌شود. ممکن است که در تعدادی از نقاط، اتوبوس‌های بخش خصوصی غیرفعال شده باشند که البته با این موارد برخورد خواهد شد.


ترفع در پاسخ به این سوال که تعدادی از مسافران در مورد عدم نظافت بعضی از اتوبوس‌ها گلایه دارند، گفت: نظافت از ضدعفونی کردن جداست. شاید به علت فرسودگی اتوبوس‌ها، به نظر بعضی از شهروندان برسد که اتوبوس به خوبی نظافت نشده است. اما در مورد ضدعفونی کردن باید بگویم که این اقدام به صورت روزانه و مستمر انجام می‌شود.


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران درباره تأمین و توزیع ماسک میان رانندگان اتوبوس، بیان کرد: باتوجه به محدودیت‌ها و مشکلاتی که برای تأمین ماسک و دستکش به وجود آمده این ملزومات برای همه رانندگان اتوبوس تأمین نشده است و از این بابت و شرمنده همکاران اتوبوسرانی هستیم. بودجه تهیه ملزومات وجود دارد، اما برای تأمین آن با مشکلات بسیاری روبرو هستیم. در ضمن تب اتوبوسرانان شرکت واحد در ابتدای فعالیت‌شان با تب سنج چک می‌شود.

کد خبر 121230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha