توصیه‌هایی به رانندگان تاکسی برای رعایت نکات بهداشتی

پرشین خودرو: یک بیماری مسری اگر شرایط و زمینه‌های لازم را برای انتقال از فرد بیمار به افراد سالم نداشته باشد، پیش از آنکه تبدیل به اپیدمی(همه‌گیری) شود، مهار خواهد شد. در این متن به برخی نکات برای توقف چرخه انتقال ویروس کرونا اشاره شده است.

به گزارش پرشین خودرو، این روزها از آزمایشگاه گرفته تا محل کار، از مهمانی و مسافرت گرفته تا حتی غذاخوری و عابر بانک، ممکن است برای سلامت ما خطرناک محسوب شود ولی با رعایت نکات بهداشتی هم از سلامت خودمان و هم از سلامت عزیزانمان و مردم جامعه مراقبت می‌کنیم.

 



اگر راننده تاکسی هستیم رعایت چند نکته می‌تواند بسیار مفید و موثر باشد. اول اینکه اگر تب و سرفه داریم به هیچ‌وجه پشت فرمان قرار نگیریم و در خانه بمانیم. اگر هم حالمان خوب است و می‌خواهیم سر کار برویم در صورت امکان از دستکش لاتکس استفاده کنیم و هیچ وقت دستهایمان را به صورت به ویژه چشم و دهان و بینی نزنیم.

یادمان باشد مواد ضدعفونی کننده و الکل 70 درصد همراهمان باشد تا سطوح مختلف تاکسی را با آن ضدعفونی کنیم و آن را در اختیار مسافران نیز بگذاریم. اگر می‌توانیم از دادن اسکناس و سکه خودداری کنیم و از مسافران تاکسی بخواهیم از نرم افزارهای پرداخت الکترونیک، پول را پردخت کنند. تا جایی که می‌شود در تاکسی از ماسک استفاده کنیم و دستگیره‌های تاکسی را مکررا با مواد ضدعفونی کننده تمیز کنیم. با رعایت این نکات هم جلوی شیوع بیماری را می‌گیریم و هم خودمان را از این بیماری ایمن می‌کنیم.

کد خبر 121240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha