محدودیت‌های ویژه تردد در جاده‌های مازندران + جزئیات

پرشین خودرو: محدودیت‌های تردد معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت‌های ویژه تردد در محورهای ورودی و خروجی به این استان خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، علی عارف‌نژاد درباره این خبر گفت: تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و همچنین مرخصی کارکنان ادارات و سازمان‌ها در پی شیوع ویروس کرونا علیرغم توصیه‌های مسئولان بهداشتی کشور و پویش عمومی صورت گرفته مبنی به لغو سفر در این ایام، همچنان شاهد مسافرت هموطنان عزیز به این استان هستیم.

وی تصریح کرد: با توجه به حجم مسافرت‌ها برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا به واسطه کمبود امکانات بهداشتی و درمانی شاهد مشکلاتی برای کادر درمانی در استان و شهرستان‌های تابعه هستیم.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: برای قطع زنجیره انتقال این بیماری محدویت‌هایی برای واحدها صنفی، مذهبی، گردشگری و توریستی در سطح استان اعمال شده است.

 



عارف‌نژاد از اعمال محدویت‌های ویژه در محورهای ورودی و خروجی استان مازندران براساس مصوبات قرارگاه زیستی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، جمعیت هلال احمر و بسیج خبر داد و افزود: با انجام تست تب سنجی از افرادی که به این استان سفر می‌کنند برای کنترل و عدم گسترش این ویروس، کسانی که مشکوک به بیماری کرونا باشند قرنطینه شده و در صورت نیاز به مراکز درمانی ارجاع داده خواهند شد.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش جهادگران مستقر در ایستگاه‌های تب سنجی مستقر در ورودی و خروجی شهرستان‌ها بر افزایش تجهیزات، منابع انسانی، دقت و تسریع در روند کنترل و بازدید مسافران تاکید کرد.

کد خبر 121272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha