کد خبر 121291
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
اعلام آمار رانندگان تاکسی مبتلا به کرونا

پرشین خودرو: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از ابتلای دو راننده تاکسی به کرونا در پایتخت خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران ، درباره تمهیدات جدید این سازمان جهت حمایت از تاکسیرانان به دلیل کم شدن تعداد مسافران و اقدامات پیشگیرانه جهت مبتلا نشدن رانندگان تاکسی به کرونا اظهار داشت: از امروز برای 300 راننده تاکسی در پایتخت که دچار بیماری زمینه‌ای هستند و قبلاً اسامی و مشخصات آنها در بانک اطلاعاتی ما ثبت شده است بسته‌های بهداشتی شامل مواد ضدعفونی، ماسک و دستکش ارسال شده و در منزل به آنها تحویل داده خواهد شد تا ریسک مواجهه با ویروس نداشته باشند.

وی افزود: رایزنی‌های لازم با دولت جهت ارایه کمک معیشت به تاکسیرانان انجام گرفته و اسامی همه رانندگان تاکسی با اولویت 4 هزار نفر برای دولت ارسال شده است.

قنادان ادامه داد: علاوه بر اینکه این رانندگان کمک‌های معیشتی از دولت، توسط وزارت رفاه دریافت می‌کنند قرار شده کارت اعتباری خرید اقساطی به رانندگان تاکسی داده شود.

 

تاکسی

 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران خاطرنشان کرد:‌ درخصوص تاکسیرانان فعال در ایستگاه‌های ویژه مانند راه‌آهن و ترمینال‌های ۴ گانه تهران، به دلیل کم شدن تعداد مسافر شارژ ماهانه آنها برای اسفند و فروردین بخشیده شد.


وی در پاسخ به اینکه آیا گزارشی مبنی بر ابتلای رانندگان تاکسی به کرونا در پایتخت داشته‌اید، گفت: متأسفانه در حال حاضر دو راننده مبتلا به این بیماری شده‌اند که اداره کل رفاه تاکسیرانی برای انجام حمایت‌های لازم با خانواده آنها مرتبط شده است.

قنادان گفت: توزیع مواد ضدعفونی، ماسک و دستکش به صورت گسترده میان تاکسیرانان از اولویت‌های ما است و درخواست‌های زیادی در این زمینه ثبت کرده‌ایم تا این موضوع با سرعت بیشتری محقق شود.

منبع: فارس

کد خبر 121291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha