گروه پژوسیتروئن از بیم کرونا، کارخانه های خود را در سراسر اروپا تعطیل می کند

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی پژوسیتروئن در راستای مبارزه با اپیدمی همه گیر کرونا، تصمیم به تعطیل کردن تمامی کارخانه های خود در سراسر اروپا دارد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، باتوجه به پیشرفت چشمگیر ویروس "کووید-19" در سراسر جهان بویژه شیوع سریع آن در سراسر اروپا، بسیاری از مردم مجبور به ماندن در خانه های خود شده اند و همین موضوع باعث شده تا شرکت های بزرگ خودروسازی در راستای مهار و مبارزه با این ویروس، کارمندان خود را به مرخصی اجباری و ماندن در خانه بفرستند. در این بین می توانیم به دو شرکت خودروسازی ایتالیایی "فراری" و "لامبورگینی" اشاره کنیم که تا اواخر هفته آینده کارخانه های خود را تعطیل کرده اند تا از شیوع بیشتر این ویروس در کشور و در بین کارکنان خود جلوگیری کنند، هرچند مشخص نیست که با رسیدن به تاریخ تعیین شده، وضعیت مهار این ویروس در کشور ایتالیا چگونه باشد.

حال در اوایل هفته جاری کمپانی خودروسازی پژوسیتروئن هم اعلام کرد که برای جلوگیری از شیوع این ویروس در بین کارکنان خود، به نوبت تمامی کارخانه های تولیدی خود را در سراسر اروپا به طور موقت تعطیل خواهد کرد.

 



کمپانی خودروسازی پژوسیتروئن در اطلاعیه خود اعلام کرد که این قطع فعالیت تاثیرات بسیار زیادی در صنعت خودروسازی جهان بویژه اروپا خواهد گذاشت، اما ناچار به توقف فعالیت 15 سایت تولیدی خود در سراسر اروپا هستیم که از روز دوشنبه 16 مارس، اکثر کارخانه های این شرکت در کشور فرانسه و اسپانیا تعطیل شده است و از روز سه شنبه 17 مارس، کارخانه های تولیدی این کمپانی و زیرمجموعه های آن در سایر مناطق فرانسه، اسپانیا، آلمان، انگلستان و همچنین لهستان فعالیت خود را متوقف کردند.

علاوه بر این، از روز چهارشنبه کارخانه های دیگر این کمپانی در کشورهای پرتغال، فرانسه و اسپانیا تعطیل شده و در نهایت روز پنجشنبه، نوبت به تعطیلی یک مرکز تولیدی این کمپانی در کشور انگلستان خواهد رسید تا در مجموع 15 مرکز و سایت تولیدی کمپانی خودروسازی "پژوسیتروئن" در سراسر اروپا و در راستای مبارزه با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع بیشتر آن، تعطیل شوند.
 

کد خبر 121303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha