کد خبر 121314
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
تصادف ۱۶ خودرو در بزرگراه شهید همت + تصاویر

پرشین خودرو: سخنگوی آتش‌نشانی تهران از تصادف زنجیره‌ای ۱۶ دستگاه خودرو در بزرگراه شهید همت خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سید جلال ملکی با اعلام خبر تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه شهید همت، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 5:46 صبح امروز حادثه تصادف زنجیره‌ای در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت، بعد از اتوبان شهید مدرس به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی از دو مسیر مختلف به محل حادثه اعزام شدند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد 16 دستگاه خودروی سبک و سنگین با یکدیگر برخورد کرده‌اند.


وی تصریح کرد: تعدادی از این خودروها با یکدیگر برخورد مستقیم داشته و برخی نیز با گاردریل یا جدول برخورد کرده بودند.

ملکی با اشاره به مصدومیت چهار نفر در این حادثه (سه آقا و یک خانم)، گفت: یکی از این افراد در خودروی خود محبوس بود که آتش‌نشانان عملیات رهاسازی وی را نیز انجام دادند و در نهایت هر چهار مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه بر اثر این حادثه یک دستگاه کامیون نیز نیمه‌واژگون شده بود، بیان کرد: بررسی اولیه نشان داد یک خودرو حامل ضایعات ماهی بوده که به دلیل نامشخصی برخی از ضایعات به سطح بزرگراه ریخته و پس از لغزنده شدن معبر، زمینه بروز تصادف را ایجاد کرده بود البته علت دقیق تصادف عوامل پلیس راهور مشخص می‌شود.

وی یادآور شد: در نهایت تمام خودروها به حاشیه بزرگراه منتقل شده و عوامل شهرداری نیز مشغول پاکسازی محل حادثه شدند.

 

تصادف

تصادف

تصادف

منبع: تسنیم

کد خبر 121314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha