عدم سرویس‌دهی برخی پمپ‌ بنزین‌ها به بهانه نبود  دستکش

پرشین خودرو: علی رغم دستورالعمل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی مبنی بر سوختگیری در جایگاه‌های پمپ بنزین توسط کارکنان جایگاه‌ها، اپراتورهای برخی پمپ‌های بنزین به بهانه نبود ماسک و دستکش، رانندگان را مجبور می‌کنند خودشان اقدام به سوختگیری کنند.

به گزارش پرشین خودرو، با شیوع ویروس کرونا در کشور ، سازمان‌ها و دستگاه‌ها تمهیداتی را برای مقابله و پیشگیری از ویروس در دستور کار خود قرار دادند.بر همین اساس شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، نیز در دهم اسفند دستورالعمل جدیدی برای سوختگیری در جایگاه‌ها با هدف کاهش تماس مراجعان با تجهیزات جایگاه‌ها و همچنین ضدعفونی آنها صادر کرد.


در اطلاعیه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تأکید شد که ضروری است فرآیند سوختگیری و پرداخت هزینه سوخت در تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت، توسط کارکنان جایگاه‌ها انجام و دستکش یکبار مصرف برای استفاده عموم در دسترس قرار گرفته شود. همچنین فرآیند سوختگیری و پرداخت هزینه بدون دستکش یکبار مصرف انجام نشود.

 

پمپ بنزین


این اطلاعیه، جایگاه داران را مکلف کرد تمام نازل‌ها، صفحه کلید دیسپنسرها، سرویس بهداشتی و … به طور مستمر با مواد ضدعفونی کننده مناسب نظافت شود و این اطلاعیه تا اطلاع ثانوی در تمام جایگاه‌های کشور لازم الاجرا است.

با گذشت چند هفته از ابلاغ دستورالعمل اشاره شده، همچنان برخی جایگاه‌های سوخت با مشکل عمده در رابطه با تأمین مواد ضدعفونی و دستکش روبرو هستند و همین امر منجر شد که آنها نسبت به انجام دستورالعمل اشاره شده بی اعتنا باشند و اپراتورهای برخی جایگاه‌ها با این بهانه که ماسک و دستکش در اختیار آنها قرار نگرفته است، اقدام به سوختگیری نکنند و رانندگان مجبور هستند خودشان سوختگیری کنند.

منبع: تسنیم

کد خبر 121322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha