تعطیلی کارخانه‌های خودروسازی در هاله‌ای از ابهام

پرشین خودرو: یکی از مقامات فولکس واگن به تازگی هشدار داده که تعطیلی کارخانه‌های این خودروساز آلمانی و بسیاری دیگر از خودروسازان، به احتمال زیاد مدت زمان بسیار بیشتری به طول خواهد انجامید.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، هربرت دیاس، مدیر ارشد اجرایی شرکت فولکس واگن روز شنبه با انتشار پستی در شبکه اجتماعی لینکدین وی خاطرنشان کرد که در صورت تداوم همه‌گیری و شیوع گسترده ویروس کرونا، احتمال طولانیتر شدن مدت زمان تعطیلی کارخانه‌های این خودروساز آلمانی در کشورهای مختلف وجود خواهد داشت و تا هر زمان که این ویروس خطرناک و مرگبار وجود داشته باشد، تعطیلی کارخانه ها نیز ادامه خواهد داشت.

بر اساس گزارش رویترز، وی در ادامه سخنان خود عنوان کرده است: بیشتر کارخانه های ما به طور موقت به مدت دو هفته و در برخی از مناطق پرخطر به مدت سه هفته تعطیل اعلام شده‌اند اما این مدت زمان به احتمال زیاد تمدید خواهد شد؛ چرا که به نظر نمی رسد شیوع گسترده ویروس کرونا در این بازه کوتاه زمانی کنترل شده و از بین برود.

 



از برندهای زیر مجموعه شرکت بزرگ فولکس واگن می‌توان به شرکت های آئودی، بنتلی ،بوگاتی، دوکاتی، لامبورگینی، پورشه، سیت و اشکودا اشاره کرد.

همزمان با شروع گسترده ویروس کرونا بسیاری از شرکت‌ها و کارخانه‌های فعال در حوزه‌های مختلف نظیر خودروسازی و تکنولوژی فعالیت و خطوط تولید خود را به منظور قطع زنجیره انتقال و انتشار این ویروس خطرناک و مرگبار متوقف و تعطیل اعلام کرده‌اند.

چند روز پیش شرکت‌های مختلفی همچون فولکس واگن، فورد، پژو، رنو، فیات کرایسلر ، فراری، جگوار، اشکودا، بی‌ام‌و، تویوتا و لامبورگینی از تعطیلی کارخانه‌های خود در اروپا و آمریکا که هم اکنون مرکز شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان شده و قربانیان زیادی را گرفته است، خبر داده بودند.

کد خبر 121368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha