بهترین خودروهای سال به انتخاب Fleet News معرفی شد

پرشین خودرو: خودروهای پژو ۲۰۸ و ۲۰۰۸ به ترتیب جوایز بهترین خودروی کوچک و بهترین شاسی‌بلند کامپکت سال ۲۰۲۰ را از نشریه بریتانیایی Fleet News دریافت کردند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از زومیت، عنوان‌های «بهترین خودروی کوچک» و «بهترین خودروی کامپکت» سال ۲۰۲۰ در سی و دومین دوره جوایز خودرویی Fleet News، به ترتیب به خودروهای پژو ۲۰۸ و پژو ۲۰۰۸ رسید. پژو ۵۰۸ و پژو ۳۰۰۸ موفق به کسب جایزه نشدند.

 



پژو ۲۰۸ در اوایل سال جاری در ژانویه عرضه شد و اولین مدل پژو است که تحت مفهوم فلسفه جدید «پژوی خود را انتخاب کنید، پیشرانه خود را انتخاب کنید» عرضه می‌شود. این خودرو به‌صورت کاملا برقی یا با پیشرانه بنزینی و دیزلی نیز موجود است. از سوی دیگر، شاسی‌بلند پژو ۲۰۰۸ در فوریه ۲۰۲۰ عرضه شد و به‌خاطر طراحی مدرن و متمایز، مورد تحسین Fleet News قرار گرفت.

هر دو مدل از جدیدترین نسل i-Cockpit سه‌بعدی پژو با فرمان چندمنظوره جمع‌وجور، صفحه‌نمایش سه‌بعدی تنظیم‌شدنی هدآپ و صفحه‌نمایش لمسی بزرگ و رنگی HD در اندازه‌های ۷ و ۱۰ اینچی بهره می‌برند. از جمله امکانات دیگر هر دو خودرو می‌توان به پژو کانکت SOSO و Assistance، کنترل کروز انطباقی با قابلیت توقف و حرکت، رانندگی بین خطوط و Mirror Screen همراه‌با اپل کارپلی و اندروید اتو اشاره کرد.

کد خبر 121394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عبدالله ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    0 0
    .....چرا پراید و ساینا و تیبا و...... را ننوشته؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!