کاربری آتش نشانی؛ دستاورد دیگر بهمن دیزل در سال 98

پرشین خودرو: کاربری آتش نشانی ساخت شرکت بهمن دیزل در سال گذشته رونمایی و به سبد محصولات این شرکت افزوده شد.

به گزارش پرشین خودرو، عملکرد بهمن دیزل در سالی که گذشت نوید بخش آینده روشن برای این مجموعه است، چرا که با وجود شرایط سخت پس از تحریم های بین المللی صنعت خودرو، بهمن دیزل با ظرفیت های خود، مشکلات ناشی از آن را گذراند و توانست کار خود را توسعه دهد که امروز داخلی سازی کامیونت و مینی بوی شیلر و همچنین ساخت کاربری آتش نشانی نمایانگر نمونه ای از آن است.

شرکت بهمن دیزل با شروع تحریم های بین المللی در صنعت خودرو کشور، پروژه طراحی کامیونت و مینی بوس شیلر را آغاز کرد و توانست در سال گذشته آن را به تولید انبوه رساند. با توجه به دارا بودن سهم 50 درصدی بازار و داخلی سازی این دو محصول توسط بهمن دیزل، کامیونت شیلر با هر کاربری و همچنین مینی بوس شیلر با هر چیدمان مورد نظر مشتری آماده عرضه به بازار است.

 



شبکه فروش و خدمات پس از فروش گسترده، زیرساخت های مناسب، نیروی انسانی مجرب، سهامداران خصوصی و حرفه ای، کیفیت برتر، کسب 3 سال رتبه برتر بهره وری و قیمت مناسب محصولات از جمله نقاط قوت بهمن دیزل در این سال ها به شمار می روند. از دیگر دستاوردهای این شرکت می توان به اضافه شدن واحد کاربری سازی از اواخر سال 1395 به بهمن دیزل اشاره کرد که با تجهیز سالن تولید و تامین ابزار و تجهیزات مورد نیاز به طراحی و ساخت انواع کاربری های عمومی و خاص می پردازد.

در بخش ساخت کاربری با رعایت استانداردها و متناسب با نوع آن، انواع کاربری های خاص خدمات شهری، اتاق بارهای پنلی، کاربری های عمومی و خاص فلزی مطابق نیاز مشتری ساخته می شود. همچنین برخی از شرکت ها که تولید کننده شاسی نیستند و صرفا کاربری ساز هستند با تغییراتی که در شاسی ایجاد می کنند، می توانند زمینه ساز بروز حوادث در جاده ها شوند که در بهمن دیزل به دلیل ساخت شاسی ها توسط این شرکت، این اصل به طور کامل رعایت می شود.

به طور کلی در ساخت همه کاربری های بهمن دیزل استقرار صحیح اتاق بار بر روی کامیونت، عایق زیر اتاق بار، استفاده ازمواد اولیه استاندارد مرغوب، PT و آستر ED، استفاده از چراغ ها و شبرنگ های E-MARK دار مورد توجه قرار می گیرد که ساخت اتاق بار آتش نشانی با ظرفیت های متفاوت در سال گذشته برای کامیون 6 تن، 8.4 تن و 18 تن به سبد محصولات کاربری این شرکت افزوده شد.

کد خبر 121401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha