هرچه سریع‌تر به شهرهایتان برگردید

پرشین خودرو: رئیس پلیس کشور بر آمادگی کامل نیروی انتظامی برای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا درباره اعمال محدودیتهای جدید برای پیشگیری مهار و کنترل ویروس کرونا تأکید کرد.

به گزارش پرشین خودرو، سردار حسین اشتری در دومین نشست قرارگاه درمانی و بهداشتی امام رضا(ع) نیروی انتظامی که با حضور معاونان پلیسهای تخصصی و از طریق ویدئوکنفرانس با فرماندهان انتظامی استانها در ستاد نیروی انتظامی برگزار شد، ضمن طلب مغفرت برای کارکنان این نیرو که در حین اجرای مأموریت مقابله با ویروس کرونا به رحمت خدا رفتند، اظهار کرد: گزارش خوبی را فرماندهان انتظامی استانها و همچنین معاونان پلیسهای تخصصی مطرح کردند که حاکی از اشراف اکثر آنها در انجام وظایف است.

رئیس پلیس کشور افزود: در اجرای مأموریتها، اولویت در این مقطع کنونی، مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است.

وی از مسافران نوروزی خواست ضمن توجه به هشدارهای اعلامی توسط ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر پرهیز از سفر، هرچه سریع‌تر به شهرهای خود بازگردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: به‌منظور حفظ آرامش جامعه، پلیس فتا ضمن رصد و مدیریت فضای مجازی با تشویش‌گران اذهان عمومی، شایعه‌پرداران و نیز انتشاردهندگان هرگونه اخبار جعلی و کذب قاطعانه برخورد می‌کند.

 



وی با اشاره به عدم تعطیلی واحدهایی چون نانوایی‌ها، سوپرمارکتها، فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی و خوراکی که مایحتاج ضروری، مورد نیاز و اولیه مردم را عرضه می‌کنند، تصریح کرد: مراکز تجاری، پاساژها و صنوفی که اقلام ضروری عرضه نمی‌کنند، تعطیل می‌شوند و پلیس نیز بر مبنای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، این دستور را اجرایی می‌کند.

اشتری با تأکید بر اینکه باید به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان توجه ویژه‌ای شود، گفت: باید با تمام توان تلاش کنیم با اتخاذ تدابیر لازم بهترین خدمت‌رسانی را به مردم عزیز انجام داده به‌نحوی که هموطنان احساس کنند پلیس پشتیبان و حامی آنها است.

رئیس پلیس کشور با ابراز اینکه نیروی انتظامی یکی از سازمانهایی است که با توجه به مأموریتهای محوله خود نسبت به سایر دستگاه‌های دیگر بیشتر در معرض خطر ابتلای به ویروس کرونا قرار دارد، اضافه کرد: خوشبختانه با اشرافیت این موضوع از همان روز نخست تمهیدات خوبی برای رسیدگی به وضعیت بهداشتی و معیشتی کارکنان و خانواده‌های آنها اندیشیده شد که باید با جدیت بیشتری این امر دنبال و همچنین از بیماران بستری و خانواده‌های متوفیان دلجویی شود.

این مقام انتظامی ضمن قدردانی از تلاشهای بی‌شائبه تمام همکاران در این نیرو، ادامه داد: به‌لطف و عنایت الهی امروز نیروی انتظامی بر اساس گزارشهای واصله مانند دیگر مأموریتها خوش درخشیده و وظیفه خود را به‌خوبی انجام داده است.

وی با تأکید بر آمادگی کامل نیروی انتظامی برای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا درباره اعمال محدودیتهای جدید برای پیشگیری مهار و کنترل ویروس کرونا بیان کرد: به سلامت تمام کارکنان مخصوصاً افرادی که بیش از بقیه درگیر مأموریتها هستند باید توجه جدی شود.

اشتری بر ضرورت هماهنگی‌های لازم فرماندهان انتظامی استانها با استانداران در راستای پیاده‌سازی تصمیمات ویژه هر استان تأکید کرد و گفت: برای سازماندهی پویشهای مردمی، همیار سلامت باید بیش از پیش توجه و تلاش شود.

گفتنی است، دومین نشست ویدئوکنفرانس فرماندهی نیروی انتظامی با فرماندهان انتظامی استانها و معاونان پلیسهای تخصصی در قرارگاه درمانی و بهداشتی امام رضا(ع) نیروی انتظامی برگزار و آخرین وضعیت سلامت و امنیت اجتماعی (عمومی) استانها با اولویت استانهایی که تشدید محدودیتهای تردد در آنها اعمال می‌شود و همچنین اقدامات و عملکرد هر رده مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه، همچنین آخرین تصمیمات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و قرارگاه بهداشتی و درمانی نیروهای مسلح و تدابیر فرماندهی نیرو ابلاغ شد.

کد خبر 121426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha