کد خبر 121456
۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
حمل و نقل کالاهای اساسی مردم برقرار است

پرشین خودرو: معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با شیوع کرونا و اعمال برخی محدودیت‌ها در شهرها و همچنین میان شهرها، گفت: این محدودیت ها شامل تامین اقلام اساسی و مایحتاج ضروری مردم نمی‌شود و تردد کامیون های حمل کالای اساسی و ارزاق عمومی درون شهر ها و بیرون شهر ها کاملا آزاد است.

به گزارش پرشین خودرو، عباس قبادی افزود: خوشبختانه با تمهیدات اتخاذ شده انبارهای کالاها مملو از انواع اقلام کالایی است و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در حد بسیار خوبی انجام شده و وفور کالا به خصوص در حوزه مواد غذایی در سطح کشور وجود دارد.

وی اضافه کرد: برای کنترل شیوع و انتقال بیماری کرونا در سطح کشور، طرح فاصله گذاری اجتماعی اجرا می شود؛ با این حال برای ایجاد امنیت روانی و آرامش مردم در خصوص تامین کالاهای مورد نیازشان تدابیر لازم به کار بسته شده است و جای نگرانی نیست.

 

عباس قبادی


قبادی تأکید کرد: همه فروشگاه های عرضه مواد غذایی و تامین کننده خدمات ضروری مورد نیاز مردم در این ایام فعال بوده و هیچ گونه تعطیلی نخواهند داشت.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: با هماهنگی های انجام شده بین دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف، هیچ گونه نگرانی و محدودیتی در تامین کالاهای موردنیاز مردم وجود ندارد و در سهل ترین شکل ممکن اقلام کالایی و بهداشتی مورد نیاز مردم در دسترس شان قرار دارد.

کد خبر 121456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha