توقف حمل و نقل عمومی در تهران منتفی شد!

پرشین خودرو: استاندار تهران با اشاره به کاهش میزان استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی از محدودسازی فعالیت مترو و ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، انوشیروان محسنی بندپی بعد از جلسه ویدئو کنفرانسی ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد تعطیلی مترو و ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار کرد: در مورد تعطیلی مترو و ناوگان حمل و نقل عمومی، گزارشی در ستاد ملی مبنی بر کاهش حجم فعالیت و میزان تردد در ناوگان حمل و نقل عمومی و مترو مطرح شد.

 



وی ادامه داد: طبق این گزارش روز پنجشنبه 180 هزار نفر در تهران از طریق مترو و حمل و نقل عمومی جابجا شدند و روز جمعه این تعداد به 80 هزار نفر رسیده و با توجه به نیاز برخی از دستگاه‌های خدماتی و ضروری، کادر درمانی و بیمارستان‌ها، اورژانس و فعالیت 30 درصد کارکنان دستگاه‌های اداری، پیشنهاد توقف کامل فعالیت مترو و ناوگان حمل و نقل عمومی مورد تایید ستاد ملی کرونا واقع نشد.

استاندار تهران تأکید کرد: مقرر شد با توجه به نیاز به حمل و نقل عمومی، فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی و مترو با مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، محدودسازی و با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری لازم اقدامات به پیش رود.

کد خبر 121460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha