از ارائه خدمات جدید امدادی تا مقابله با امداد خودروهای غیرمجاز

پرشین خودرو: امداد خودرو ایران در سال 1398 ضمن افزودن خدمات جدید به لیست فعالیت هایش برای افزایش سهم خود در بازار خدمات، در مقابله با امداد خودروهای غیر مجاز هم پیشگام بود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، چنانچه بخواهیم عملکرد امداد خودرو ایران در سال 1398 را بررسی کنیم به 3 نکته مهم بر می خوریم؛ افزودن خدمات جدید در قالب امداد در محل، انتشار مقالات آموزشی و توصیه هایی برای نگهداری خودرو و دریافت خدمات امدادی مناسب و از همه مهمتر، تلاش بی وقفه در راستای مقابله با امداد خودروهای غیرمجاز و آگاهی بخشی به مالکان خودرو.

امداد خودرو ایران در سال 1398 با افزودن خدمات جدید به لیست فعالیت های خود تلاش کرد تا با افزایش سهم خود در بازار خدمات، طیف بیشتری از مالکان خودرو را به واسطه گستردگی خدمات ارائه شده به سوی خود جذب کند.

خدمات جدید امداد خودرو ایران

خدمت «امداد گلس» که از بهمن‌ماه سال 97 به‌ صورت آزمایشی آغاز شده بود، از سال 98 به‌ صورت رسمی در تمامی پایتخت برای نخستین بار به اجرا در آمد. شرکت امدادخودرو ایران در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، از خدمت ویژه‌ای برای ارایه امداد به ناشنوایان کشور رونمایی کرد. امداد خودرو ایران این امکان را فراهم کرد تا ثبت درخواست امداد و استفاده از خدمات خودرویی این مجموعه برای ناشنوایان، با استفاده از فناوری‌های نوین و هوشمندسازی ارایه خدمات، از طریق وب‌سایت رسمی شرکت امدادخودرو ایران، بدون نیاز به برقراری تماس تلفنی امکان‌پذیر شود.

 



اتوکلیک با ارایه 7 نوع خدمت تعویض فیلتر هوای موتور، تنظیم باد چرخ‌ها، تعویض روغن موتور، تعویض فیلتر بنزین، تعویض شمع‌های موتور، تعویض فیلتر روغن و همچنین سر ریز مایع شیشه شور، با ارتقا و افزودن خدماتی بر اتوکلیک فعلی چون: تعویض زاپاس، تعویض لنت ترمز چرخ‌های جلو، تعویض تسمه تایم، تامین سوخت (بنزین)، پنچرگیری، تعریف سوئیچ و معرفی کلید، تعویض فیلتر تهویه اتاق، تست با دستگاه دیاگ و پاک کردن خطاها و تعویض باتری در خدمت مشتریان قرار گرفت. از دیگر ویژگی­ های خدمات "اتو کلیک" می­توان به امکان انتخاب برند قطعات، سرویس کار و همچنین رزرو نوبت با تعیین زمان و محل مورد نظر، از سوی مشتری اشاره نمود.

ثبت رکورد جدید در کاهش زمان انتظار ارائه خدمات

میانگین زمان انتظار ارائه خدمات این شرکت با 4درصد كاهش به 23.69 دقیقه رسید که ركورد جدیدی در این حوزه محسوب می‌شود. برنامه‌ریزی‌های هدفمند با هدف هوشمندسازی خدمات امدادی از جمله عوامل موثر در دستیابی به این موفقیت به شمار می‎رفت.

تقدیرنامه 4 ستاره جایزه سرآمدی منابع انسانی، به امدادخودروایران رسید

در ششمین دوره جایزه سرآمدی منابع انسانی گروه صنعتی ایران‌خودرو، شرکت امدادخودروایران موفق به کسب تقدیرنامه 4 ستاره شد. در این گردهمایی، 20 شرکت حضور داشتند که از بین آنها، شرکت امدادخودروایران موفق به کسب تقدیرنامه 4 ستاره شد.

اطلاعات شخصی مشتریان امدادخودرو ایران محفوظ می‌ماند

شرکت امدادخودروایران به منظور افزایش رضایت مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو و حفاظت از اطلاعات آنان با استفاده از فناوری‌های ‏روز، از سیستم نوین "حفظ اطلاعات شخصی مشتریان " هنگام ارائه خدمات امدادی، رونمایی کرد.‏ این اقدام با توجه به دغدغه های شهروندان در خصوص افشای اطلاعات شخصی در فضای مجازی، یکی از مهمترین اقدامات امداد خودرو ایران در سال 98 بود.

مقابله با امداد خودروهای غیرمجاز و آگاهی بخشی به مالکان خودرو

سال 1398 را باید یکی از پربارترین سال های کسب و کار امداد خودروهای غیرمجاز بدانیم. در سال 98 یک باند خلافکار توسط پلیس دستگیر شد که در پوشش امداد خودرو از مالکان خودروهای ایران خودرو کلاهبرداری می کرد. در همین راستا امداد خودرو ایران تلاش بسیاری کرد تا با استفاده از ظرفیت های موجود، مالکان خودروها را با خطرات و مشکلات ناشی از استفاده از این خدمات آشنا کند. امداد خودروی ایران با انتشار مقالات متعدد در وهله نخست تلاش کرد تا نحوه دریافت خدمات مجاز را به مشتریان بیاموزد و در قدم بعدی کوشید تا با معرفی محاسن استفاده از خدمات این شرکت از متضرر شدن مشتریان ایران خودرو در استفاده از امداد خودروهای غیرمجاز جلوگیری کند.

 



انتشار مقالات آموزشی و توصیه های فصلی برای نگهداری خودرو

یکی دیگر از اقدامات امداد خودرو ایران در سال 98، انتشار مقالات آموزشی و توصیه های فصلی در خصوص نگهداری مناسب تر خودرو بود که با استقبال مالکان خودرو مواجه شد. توصیه‌های امداد خودرو ایران برای حمل ایمن و اصولی خودرو آسیب دیده و توصیه‌های کلیدی «امداد خودرو ایران» درباره استفاده از ضدیخ نمونه ای از این دست مقالات آموزشی بود.

مجموع اقدامات انجام شده در شرکت امداد خودرو ایران موجب شد تا بیش از چهار میلیون تماس با مرکز تماس ایران خودرو در سال 1398 برقرار شود. مرکز تماس ایران خودرو با بیش از ۳۰۰ کارشناس در سه شیفت و ۲۴ ساعته از مهمترین ارکان خدمت رسانی به مالکان محصولات ایران خودرو است.

 

خبرنگار: فرشید آصفی

کد خبر 121465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha