کد خبر 121485
۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
تعطیلی ترمینال غرب و سرگردانی مسافران!

پرشین خودرو: مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از تعطیلی ترمینال غرب خبر داد و گفت: در این زمینه هماهنگی لازم با ما انجام نشده است.

به گزارش پرشین خودرو، داریوش باقرجوان از تعطیلی ترمینال غرب (پارک سوار آزادی تهران) از سوی کلانتری میدان آزادی و بدون هماهنگی با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد.

وی افزود: در حالی که مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، محدود شدن سفرها و نه توقف کامل آنهاست، اما کلانتری میدان آزادی با ارائه نامه‌ای به مدیر ترمینال غرب (پایانه مسافری آزادی تهران) خواستار توقف کلیه سفرها و تعطیلی پایانه شده است.


به گفته مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، این در حالی است که برخی مسافرانی که نه هزینه سفر با هواپیما را دارند و نه خودروی شخصی دارند ولی در تهران بدون جا و مکان مانده و امکان سفر به شهر محل سکونتشان را ندارند، در ترمینال آزادی گرفتار شده اند.

 

ترمینال غرب

 

وی با بیان اینکه ترمینال‌های جنوب، شرق و بیهقی باز هستند، گفت: به زودی ترمینال غرب هم بازگشایی خواهد شد. ما با این اقدام مبنی بر بسته شدن ترمینالها مخالفیم هرچند که سازمان راهداری نیز بر محدود شدن فعالیت پایانه‌ها و صرفاً برای انجام سفرهای اضطراری تأکید دارد.

باقرجوان با اشاره به ورود استانداری تهران به موضوع تعطیلی ترمینال‌های مسافربری عمومی تصریح کرد: ضد عفونی ترمینال‌ها مرتباً انجام می‌شود و برای انجام سفرهای اضطراری، حمل و نقل عمومی ارجحیت دارد.

منبع: مهر

کد خبر 121485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha