کد خبر 121502
۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
تردد در مسیر استان‌های شمالی ۳۹ درصد کاهش یافت

پرشین خودرو: رئیس پلیس راهور ناجا گفت: کاهش ۶۴درصدی تصادفات در جاده ها را در این ایام شاهد بودیم و از ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۴ فروردین ترددها در مسیرهای استان های شمالی ۳۹درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

به گزارش پرشین خودرو، سردار هادیانفر در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: خستگی و خواب آلودگی و تخطی از سرعت مجاز علت بیشترین تصادفات است و بر اساس آمارها، بیشترین تصادفات رانندگی در بین ساعت ۱۶ تا ۲۰ رخ داده است.

وی ادامه داد: با متخلفان حادثه ساز برخورد می شود و ماموران پلیس راه در سراسر کشور با هرگونه تخلف حادثه ساز در معابر به طور جدی برخورد می کنند. خصوصاً در این ایام به علت شیوع ویروس کرونا که جاده ها و معابر خلوت است و متاسفانه برخی رانندگان از این موقیعیت سوءاستفاده کرده و با تخطی از سرعت مجاز موجبات بروز حادثه و تصادف می شوند.

 

هادیانفر


رئیس پلیس راهور ناجا اظهار داشت: کاهش ۶۴ درصدی تصادفات در جاده ها را داشته ایم، همچنین تعداد جانباختگان ۵۹ درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل و مجروحین نیز به میزان ۴۸ درصد کاهش داشته ایم.

وی بیان کرد: از ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۴ فروردین ۹۹ تعداد ترددها به استان های شمالی ۳۹ درصد و میزان تردد مسافران به مرکز و جنوب کشور با ۶۱ درصد کاهش داشته است، که در مجموع ۵۹ درصد نسبت به سال گذشته کاهش تردد در کل کشور را شاهد بوده ایم.

کد خبر 121502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha