کد خبر 121509
۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
میپِل 30اکس، خودروی جدید جیلی

پرشین خودرو: استفاده از الگوی "C" شکل در بامپر(سپر) و عناصر کرومی در جزئیات بدنه از جمله ویژگی های این محصول است که جلب نظر می کند.

به گزارش پرشین خودرو، جیلی یک برند چینی کاملا شناخته شده در بازار جهانی خودرو است که سابقه حضور در ایران را نیز دارد. هلدینگ جیلی ساخت خودرو را از سال 1986 آغاز کرده و طی همکاری و سرمایه گذاری های سنگین با بزرگانی مانند ولوو هم اکنون علاوه بر برند جیلی؛ محصول باکیفیتی با نام لینک اند کو را نیز در کارنامه خود دارد که حاصل تمرکز جیلی بر نوآوری های روز صنعت خودرو بوده است.


به تازگی خبر حمایت جیلی از یک برند جوان با نام میپِل(Maple) منتشر شده که سابقه فعالیت آن به سال 2011 باز می گردد و براساس اطلاعات موجود؛ قرار است در زمینه ارائه محصولات مبتنی بر فناورهای نوین با رویکرد قیمت رقابتی فعالیت کند. جیلی با این سرمایه گذاری به دنبال افزایش سهم و حضور خود در بازار خودروهای فناورانه اقتصادی است.

 

جیلی

جیلی

 

میپِل از اوریل سال جاری میلادی خودروی 30اکس را وارد فاز تولید اقتصادی خواهد کرد. یک کراس اوور جمع و جور که شباهت کامل به جیلی ویژن اکس3 دارد و تنها در بخش گریل(جلوپنجره) شاهد قرارگیری لوگوی اختصاصی میپل هستیم.
استفاده از الگوی "C" شکل در بامپر(سپر) و عناصر کرومی در جزئیات بدنه از جمله ویژگی های این محصول است که جلب نظر می کند.

 

جیلی


از منظر ابعاد؛ این محصول 4005 میلیمتر در طول، 1760 میلیمتر در عرض و 1575 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته و فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2480 میلیمتر است.

هنوز در رابطه با جزئیات قوای محرکه این خودرو اطلاعات دقیقی ارائه نشده اما قطعا یک الکتریکی کامل با برد 306 کیلومتر خواهد بود. برخی منابع غیر رسمی به استفاده از موتور الکتریکی 70 کیلوواتی برای 30اکس اشاره کرده اند.

کد خبر 121509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha