رایگان شدن خدمات خودرو در محل، افزایش ساعات خدمت رسانی و تامین اقلام بهداشتی

پرشین خودرو: مدیر عملیات امداد خودرو سایپا با تشریح برنامه های این شرکت در کمک به موفقیت هر چه بیشتر طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: اعلام رایگان شدن اجرت و ایاب ذهاب ارائه خدمات خودرو در محل، افزایش ساعات امدادرسانی به مشتریان و تامین اقلام بهداشتی امدادگران و ارائه آموزش های لازم از جمله اقدامات امداد خودرو سایپا از ابتدای فروردین ماه 1399 بوده است.

عباس فخاریان در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب گفت: پس از شیوع ویروس کرونا در اسفندماه، سایپا به این شرکت ماموریت داد تا لیستی از خدماتی که امکان ارائه آن در محل مشتری وجود دارد تهیه شود تا بتوان با کاهش مراجعات به شبکه نمایندگی های سایپا، از زنجیره انتقال این ویروس جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا با افزایش ارائه خدمات و افزودن 40 دستگاه خودرو به ناوگان امدادی سایپا، اقدامات لازم در خصوص اجرای مطلوب طرح خدمات خودرو در محل انجام شد.

فخاریان اظهار داشت: برای قطع زنجیره و کاهش ریسک انتقال ویروس، اقلام بهداشتی همچون دستکش، ماسک، مواد ضدعفونی کننده، روکش صندلی، روکش فرمان و روکش سر دنده یکبار مصرف میان امداد گران توزیع شد. ضمن اینکه با انجام آموزش های بهداشتی لازم، تلاش کردیم تا اطمینان خاطر از قطع زنجیره انتقال در میان امدادگران و مشتریان دریافت کننده خدمات را ایجاد کنیم.

مدیر عملیات امداد خودرو سایپا در ادامه افزود: در اجرای طرح مذکور با بررسی های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که افزایش ساعات کاری ارائه خدمات از نیازهای ضروری موفقیت هر چه بیشتر طرح خدمات خودرو در محل است که به همین منظور ساعت پایان ارائه خدمات از ساعت 18 به ساعت 22 افزایش یافت.

وی بیان کرد: بُعد آموزشی و اطلاع رسانی این طرح از جمله الزامات موفقیت طرح در کاهش تردد مالکان خودرو به شبکه نمایندگی های سایپا بود لذا با اعمال تغییرات در محتوای ارسالی برای مشتریان از جمله درج هشتگ های "کرونا را شکست می دهیم" و "در خانه بمانیم" تلاش کردیم تا مشتریان را به دریافت خدمات خودرو در محل و شرکت در فاصله گذاری اجتماعی تشویق کنیم.

 

فخاریان


فخاریان با اشاره به برنامه های شرکت برای تشویق مشتریان به حضور پر رنگ در فاصله گذاری اجتماعی، گفت: از ابتدای فروردین ماه، سایپا هزینه اجرای طرح را بر عهده گرفت و با اعلام رایگان شدن اجرت، و ایاب و ذهاب خدمات خودرو در محل به عنوان یک مشوق، شاهد رشد 35 تا 40 درصدی ارائه خدمات در محل امداد خودرو سایپا بودیم.

مدیر عملیات امداد خودرو سایپا در پایان خاطرنشان کرد: در روزهای آتی اجرای این طرح را شدت خواهیم داد تا بتوانیم کمک حال ستاد مقابله با کرونا در کاهش تردد خودروها در سطح شهر و به تبع آن قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا باشیم.

کد خبر 121515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha