بودجه 2 میلیاردی برای اجرای رایگان خدمات خودرو در محل

پرشین خودرو: آمار اعلام شده از میزان تماس های دریافتی امداد خودرو سایپا در طرح « خدمات خودرو در محل » این شرکت، گویای تاثیر مثبت اجرای این طرح در موفقیت فاصله گذاری اجتماعی و کاهش تردد های غیر ضروری در سطح شهر است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور هم زمان با آغاز تعطیلات نوروز، سازمان ها، شرکت ها و نهادهای مختلفی برای کاهش تردد در سطح شهر با هدف قطع زنجیره ویروس کرونا دست به کار شدند و فعالیت هایی متناسب با شرایط جدید را آغاز کردند.

امداد خودرو سایپا یکی از این دست شرکت ها بود که با هدف کمک به فاصله گذاری اجتماعی، طرح خدمات خودرو در محل را به صورت رایگان به اجرا درآورد.

این طرح که با بودجه ای بالغ بر 2 میلیارد ریال از روزهای پایانی سال ۹۸ آغاز شده است، موفق شد تا سرویس های ادواری و تعمیرات سبک را که بیشترین درخواست ها را به خود اختصاص داده است با اجرت و ایاب ذهاب رایگان و در محل مشتری انجام دهد.

 

خدمات خودرو در محل
 

از روز نخست اجرای طرح خدمات خودرو در محل امداد خودرو سایپا، این طرح موفق شده تا مراجعه به شبکه نمایندگی های مجاز سایپا را به میزان 75 درصد نسبت به مدت مشابه سال پیش کاهش دهد.

اجرای طرح خدمات خودرو در محل سایپا همچنین موجب افزایش 70 درصدی تماس با مرکز تماس امداد خودرو سایپا نسبت به مدت مشابه در سال 98 شده است.

هموطنان گرامی می‌توانند برای درخواست خدمات خودرو در محل با شماره سراسری ۰۹۶۵۵۰ و یا ۰۲۱۸۴۴۴۴ تماس گرفته و از خدمات پس از فروش گروه خودرو سازی سایپا بهره‌مند شوند.

کد خبر 121543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha