قطعه سازان تا ۲۲ فروردین تعطیل شدند

پرشین خودرو: انجمن قطعه سازان ایران، و انجمن صنایع همگن قطعه سازی در اطلاعیه ای مشترک از تعطیلی شرکت های قطعه سازی تا ۲۲ فروردین ماه جاری با هدف پیاده سازی پروتکل های بهداشتی کنترل شیوع ویروس کرونا، خبر دادند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در اطلاعیه مشترک ۲ انجمن قطعه سازی کشور می خوانیم:

تمام قطعه سازان محترم کشور

با سلام

پیرو مکاتبات قبلی با مسئولان کشور در خصوص پیشنهادات انجمنها در مورد جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در صنعت قطعه سازی کشور و شرکتهای قطعه سازی، نتایج مذاکرات با شرکتهای خودروسازی و ستاد کرونای استانها به ویژه استان تهران، به شرح ذیل به استحضار می رسند:

با توجه به ارسال درخواست کتبی تعداد کثیری از شرکتهای قطعه ساز به استانداران ، خودروسازان و انجمنها مبنی بر تاخیر در شروع فعالیت شرکتهای قطعه ساز ، به اطلاع می رساند هفته آینده (16/1/99 لغایت 22/1/99) به منظور فرصت پیاده سازی پروتکلهای بهداشتی در خطوط تولیدی قطعه سازان در نظر گرفته شده است.

لذا از تمامی همکاران عزیز قطعه ساز خواهشمندست تا طی هفته آتی اقدام به پیاده سازی پروتکلهای بهداشتی و پیشگیرانه در خطوط تولید و سطح شرکت نمایند تا پس از آن به خواست خداوند متعال ، شروع تولید زنجیره تامین قطعه سازی کشور با تمام ظرفیت و با رعایت کلیه الزامات و نکات بهداشتی مورد نظر صورت پذیرد.

قابل ذکر است که قطعه سازان متعهد و خدوم کشور خود را موظف می دانند تا در سال "جهش تولید"، تمام همت و توان خود را به کار گیرند تا مطابق با منویات مقام معظم رهبری ، نسبت به جبران تولید از دست رفته خود طی هفته های ابتدای سال اقدام نمایند تا علاوه بر دستیابی به برنامه تولید کلان خودروسازان ، بتوانند به یاری خداوند رکورد جدیدی را در این سال ثبت نمایند.

هیات مدیره انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودروی کشور هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودروی کشور

 

کد خبر 121566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha