کد خبر 121585
۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
تست کرونای 40 راننده اتوبوس مثبت است!

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران از افزایش تعداد مسافران خبر داد و گفت: تست کرونای 40 راننده اتوبوس مثبت بوده است.

به گزارش پرشین خودرو، محمود ترفع مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران، درباره آمار مسافران اتوبوس طی روز جاری در پایتخت اظهار داشت: در اوایل صبح امروز که ساعات کاری ادارات و شرکت‌ها آغاز شد تعداد مسافران اتوبوس متاسفانه زیاد بود و ما با توجه به این مساله سر فاصله حرکت اتوبوس‌ها را کاهش دادیم و اتوبوس‌های بیشتری به برخی مسیرهای پرمسافر اعزام کردیم.

وی افزود: حمل و نقل عمومی تقاضا محور است و بر اساس آن تعداد اتوبوس و یا سرفاصله حرکت‌ها تنظیم می‌شود و این موضوع فراکرونایی محسوب می‌شود.

 

کرونا


مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران ادامه داد: از زمان بروز کرونا در تهران حدود 60 تا 70 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن مسافران اتوبوس کاهش یافته بود که البته صبح امروز شرایطی متفاوت وجود داشت و پیک مسافر داشتیم.


ترفع در پاسخ به این پرسش که چه تعداد از رانندگان اتوبوس مبتلا به کرونا شدند، گفت: حدود 40 راننده متاسفانه تست کرونای آنها مثبت بوده و دو نفر از این افراد جان خود را از دست داده‌اند که البته صرفا نمی‌توانیم تائید کنیم که این افراد کجا مبتلا به کرونا شده‌اند و ممکن است در محیط کار و یا منزل درگیری این بیماری شده باشند.

منبع: فارس

کد خبر 121585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha