با 7 محصول ایران خودرو در سال 99 آشنا شوید + تصاویر

پرشین خودرو: گروه صنعتی ایران خودرو در سال جدید تصمیم دارد تا محصولات جدید را با استفاده از ظرفیت های داخلی تولید و به بازار عرضه کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پس از تحریم صنعت خودرو در دو سال اخیر و ترک بازار ایران توسط شرکای خارجی خودروسازان، بازار ایران با کمبود خودروهای جدید مواجه شد به طوری که در 2 سال اخیر و به جز موارد معدود، در بازار کشور شاهد معرفی و رونمایی خودروی جدید نبودیم.

خودروسازان ایرانی با وجود حاکم شدن این شرایط بر بازار و صنعت خودرو سعی کردند تا با شناخت ظرفیت های داخلی و فعال ساختن استعدادهای موجود، خلا خودروهای جدید در بازار را جبران کنند.

ایران خودرو در این شرایط یکی از دو خودروسازی بود که تلاش کرد تا با معرفی خودروهای جدید، نیاز بازار و مشتریان را تامین کند.

در این گزارش در نظر داریم تا 7 خودروی جدید را که گروه صنعتی ایران خودرو در سال 1399 به بازار عرضه می کند، معرفی کنیم.


سدان k132

سدان k132 جدیدترین پروژه ایران است که هنوز نامی برای آن تعیین نشده است. این خودرو که ظاهری جذاب نیز دارد، اولین بار در حاشیه جلسه هیات دولت و در حضور حسن روحانی رئیس جمهور رونمایی و معرفی شد.هر چند تا این لحظه جزئیات فنی و امکانات این خودرو به صورت رسمی اعلام نشده است ام این خودرو به احتمال زیاد با دو پیشرانه 1.6 لیتری ec5 و پیشرانه 1.7 لیتری توربوشارژر tc7 عرضه می شود.

 

سدان k132 ایران خودرو




پژو 207 پانورامیک

خودروی پژو 207 پانورامیک، محصول دیگر ایران خودرو در سال جدید است. این خودرو در اصل همان خودروی پژو 207 است که سقف شیشه ای به آن افزوده شده است.

 

پژو207 پانورامیک




پژو 207 سقف شیشه ای اتوماتیک

پژو207 اتومات که با سقف شیشه ای عرضه خواهد شد از پیشرانه 1.6 لیتری بهره مند است. این خودرو در برای اولین بار در نمایشگاه خودرو 1397 تهران رونمایی شد و توانست نظر بازدیدکنندگان را به خود جلب کند.

 

پژو207 پانورامیک




سمند بهینه شده

خودروی سمند بهینه شده یکی دیگر از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در سال 98 است. در خصوص این خودرو نیز متاسفانه اطلاعات جدیدی منتشر نشده است و باید تا زمان آغاز فروش این خودرو برای اطلاع از مشخصات فنی آن صبر کرد.

 

سمند بهینه




دناپلاس اتوماتیک

دنا پلاس اتومات یکی از جذاب ترین خودروهای عرضه شده ایران خودرو در سال 1399 خواهد بود که در سه تیپ وارد بازار خواهد شد. دنا پلاس اتومات یکی از معدود خودروهای جدید ایران خودرو است که مشخصات فنی و امکانات آن اعلام شده است.مشخصات فنی و لیست 3 تیپ مختلف دنا پلاس اتومات را می توانید در تصاویر ذیل مشاهده کنید.

 

اینفوگرافی دناپلاس اتوماتیک

 

اینفوگرافی دناپلاس اتوماتیک

 

اینفوگرافی دناپلاس اتومات



سورن پلاس

سورن پلاس دیگر محصول جدید ایران خودرو در سال 1399 خواهد یود. سورن پلاس اولین بار و در جریان مراسم رونمایی از پژو 301 در تیرماه رویت شد. چراغ های عقب و جلو، سپرها و جلوپنجره از جمله قسمت خارجی سورن پلاس است که تغییر کرده است و با ظاهری جدید به بازار عرضه خواهد شد.کابین این خودرو نیز نسبت به سورن متفاوت است اما همچنان این خودرو بدون مانیتور وارد بازار خواهد شد.

 

سورن پلاس


رانا پلاس

رانا پلاس هفتمین خودروی جدید ایران خودرو در سال 1399 خواهد بود که به بازار عرضه می شود. این خودرو نیز مانند سورن سال در طراحی چراغ و سپرها تغییراتی را تجربه کرده است. در کابین خودرو نیز تغییرات جدید اعمال شده است. رانا پلاس در مجموع 26 تغییر مشهود دارد. در بحث متریال کابین شاهد بهبود هستیم و برخی ساز و کارهای الکتریکی خودرو تغییر کرده است. ساختار جدید کیسه هوا، بهبود متریال داشبورد و رودری، جعبه دنده و … از جمله بهبودهای مشهود و تغییرات اصلی در رانا پلاس است. همچنین این امکان وجود دارد تا تیپ جدید رانا، بر مبنای نسخه پلاس و فیس لیفت عرضه شود.رانا پلاس با پیشرانه 1.6 لیتری TU5 وارد بازار خواهد شد.

 

راناپلاس

 

کد خبر 121621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha