ثبت افزایش 56 درصدی خدمات خودرو در محل

مدیر عملیات شرکت امداد خودرو سایپا گفت: طرح خدمات و امداد گروه سایپا که در روزهای پایانی سال 98 با هدف اجرای صحیح پویش « در خانه بمانیم » آغاز شد تا کنون بیش از 56 درصد برای ارائه « خدمات خودرو در محل » افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، عباس فخاریان، با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح خدمات و امداد گروه خودروسازی سایپا با تقویت مرکز پیام امداد خودرو، تامین و تدارک قطعات خودرو در شبکه امداد، افزایش بازه زمانی ارائه خدمات خودرو در محل تا ساعت 22 و همچنین اجرت و ایاب ذهاب رایگان شروع شده است و با گذشت بیش از 20 روز از آن، شاهد استقبال و رضایت هموطنان از این طرح هستیم.

مدیر عملیات شرکت امداد خودرو سایپا، با اشاره به افزایش ناوگان امدادی سایپا در درون شهرها به منظور ماندن هموطنان عزیز در منازل خود عنوان کرد: به منظور کاهش سفرهای غیرضروری در سطح معابر عمومی و سرعت دهی در ارائه خدمات امدادی و تعمیراتی، بخشی از ناوگان امدادی مستقر در جاده‌های بین راهی در مراکز شهرها مستقر و به ارائه خدمت در درب منازل پرداخته اند.

 

خدمات خودرو در محل


فخاریان با بیان اینکه طرح " خدمات خودرو در محل " با اختصاص بودجه ای بالغ بر 2 میلیارد ریال از سوی سایپا شکل گرفته است، متذکر شد: در اجرای این طرح طرح و تاکنون موفق شده ایم تا سرویس های ادواری و تعمیرات سبک را که بیشترین درخواست ها را به خود اختصاص داده است با اجرت و ایاب ذهاب رایگان و در محل مشتری انجام دهیم.

به گفته وی، امداد خودرو سایپا با هدف کمک به فاصله گذاری اجتماعی، طرح " خدمات خودرو در محل " را به صورت رایگان به اجرا درآورده است.

 

خدمات خودرو در محل



مدیر عملیات شرکت امداد خودرو سایپا، خاطرنشان کرد: در حال حاضر اجرای طرح " خدمات خودرو در محل " را شدت بخشیده ایم تا بتوانیم کمک حال ستاد مقابله با کرونا به منظور کاهش تردد خودروها در سطح شهر و به تبع آن قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا باشیم.



یادآور می شود که هموطنان گرامی می‌توانند برای درخواست " خدمات خودرو در محل " با شماره سراسری ۰۹۶۵۵۰ و یا ۰۲۱۸۴۴۴۴ تماس گرفته و از خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا بهره‌مند شوند.

کد خبر 121623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha