کد خبر 121647
۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
دلیل تردد خودروهایی با پلاک‌ غیربومی در تهران!

پرشین خودرو: براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در حال حاضر صرفا افراد بومی و ساکن هر شهر مجوز ورود به شهرها را دارند.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ ایوب شرافتی با اشاره به دستورالعمل اجرایی کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، گفت: در حال حاضر صرفا افراد بومی و ساکن هر شهر مجوز ورود به شهرها را دارند و ورود افراد غیر ساکن به شهرها ممنوع است. البته خروج افراد غیر ساکن از شهرهای مختلف بلامانع است، به طوری که این افراد در طول مسیر اجازه ورود به سایر شهرها را ندارند و باید از مسیر کنارگذرها عبور کنند.


جانشین فرمانده پلیس راه کشور با بیان اینکه باید به تصمیم گیری ها و ابلاغیه ها احترام بگذاریم، اظهارکرد: ما محورهای ورودی و خروجی اصلی شهرها را مسدود کرده‌ایم، اما هر شهر چندین راه دسترسی دارد. در حال حاضر پلیس راهور ۲۹۶ نقطه را در کشور مسدود کرده است.

 

محدودیت تردد


شرافتی که در یک برنامه رادیویی صحبت می‌کرد، درباره تردد خودروها با پلاک‌های غیربومی در برخی شهرها نظیر تهران تصریح کرد: بسیاری از پلاک‌های غیر بومی حاضر در شهر تهران افرادی هستند که قبل از شیوع ویروس کرونا به تهران آمده اند یا با پلاک های غیر بومی در تهران ساکن هستند.

منبع: ایسنا

کد خبر 121647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha