تشویق به ماندن در خانه با اقدام جالب خودروسازان جهانی

پرشین خودرو: شیوع ویروس کرونا در ماه های اخیر به صورت کلی زندگی انسان هایی را که روزی به دهکده جهانی می اندیشیدند، دستخوش تغییرات گسترده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، ویروس کرونا یا کووید 19 پس از شیوع گسترده در چین و هشدارهای سازمان بهداشت جهانی، در نهایت به همه گیری جهانی تبدیل شد و همه کشور ها به نوعی درگیر این ویروس مرموز شدند.


شیوع این ویروس موجب شد تا رفتارهای عجیبی را از مردم دنیا به خصوص کشورهای توسعه یافته شاهد باشیم و بر خلاف ماه های قبل به ایرانی بودن خود ببالیم.

همه گیر شدن ویروس کرونا، مقامات کشورهای مختلف را به یک اتفاق نظر کم نظیر رساند و همه رهبران جهان مردم را به ماندن در خانه تشویق می کنند.

در این میان و برای تشویق بیشتر مردم به ماندن در خانه، طیف عظیمی از شخصیت های تاثیرگذار دنیا از بازیگران، ورزشکاران و اینفلوئنسرها وارد گود شدند و هر یک به شیوه ای در تحقق هر چه بیشتر این امر تلاش کردند که البته طبق معمول جای بازیگران پرمدعای ایرانی در این میان خالی بود.

شرکت های بزرگ جهان نیز برای عقب نماندن از غافله، اقداماتی را در راستای مسئولیت اجتماعی خود انجام دادند. به طور مثال، خودروسازان اقدام به تولید ماسک ، دستگاه اکسیژن ساز و تنفس مصنوعی کردند تا بتوانند کمک حال دولت های متبوع خود در این شرایط عجیب و غریب باشند.

اقدام دیگری که البته بیشتر جنبه تبلیغاتی داشت، تغییر لوگوی شرکت های خودروسازی بود که متناسب با طرح فاصله گذاری اجتماعی، اتفاق افتاد.

تغییر لوگو، متناسب با شرایط شیوع کرونا را در ابتدا، رستوران های زنجیره ای مک دونالد آغاز کرد و شرکت هایی مثل بنز، آئودی، هیوندای و فولکس واگن نیز این تغییر را ادامه دادند.

انتظار می رود این ایده با حضور خودروسازان دیگر، ادامه پیدا کند و اشکال جدیدی از این خلاقیت را در آینده نیز شاهد باشیم.


در ادامه تصاویری از لوگوهای تغییر یافته خودروسازان را مشاهده می کنید.





لوگوی فولکس واگن

 

تغییر لوگوی فولکس واگن




لوگوی بنز

 

تغییر لوگوی بنز




لوگوی آئودی

 

تغییر لوگوی آئودی




لوگوی هیوندای

 

تغییر لوگوی هیوندای



 

خبرنگار: فرشید آقاصفی

کد خبر 121674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha