راهکار ساده و کم هزینه برای رانندگان تاکسی در برابر کرونا

پرشین خودرو: در حالی که ویروس کرونا بر خلاف تمام تمهیدات انجام گرفته تبدیل به یک همه گیری در کشور شده است و از سوی دیگر فعالان بسیاری از مشاغل به دلایل مختلف نمی توانند در خانه بمانند، لازم است تا با اتخاذ تدابیر فردی خلاقانه از خود در برابر این ویروس محافظت کنیم.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، رانندگان سیستم حمل و نقل عمومی، رانندگان تاکسی و رانندگان تاکسی های اینترنتی از جمله مشاغلی هستند که به دلایل مختلف از جمله مشکلات اقتصادی نمی توانند در خانه بمانند.

رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی به واسطه شرکت های دولتی تا حدود زیادی با اتخاذ تدابیر بهداشتی در امان هستند اما رانندگان تاکسی می بایست در این شرایط برای حفظ سلامتی خود دست به اقدامات فردی بزنند.

یکی از راهکارهای خلاقانه که می تواند تا حدود زیادی سلامتی این افراد را تضمین کند، ایجاد محیط ایزوله در اطراف صندلی راننده است.

در روزهای گذشته یک ویدئوی کوتاه از راننده یک تاکسی در فضای مجازی منتشر شده است که می تواند الگوی مناسبی برای سایر رانندگان در انجام این امر باشد چرا که با کمترین هزینه می تواند بیشترین ایمنی را برای راننده به ارمغان بیاورد.



در شرایط فعلی بهترین کار این است که هر کس با رفتارهای بهداشتی وسواس گونه به سلامت خود بیندیشد.

کد خبر 121698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha