کد خبر 121740
۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
رونمایی از پلتفرم E-Flex خودروهای الکتریکی

پرشین خودرو: کارما از پلتفرم جدید E-Flex برای خودروهای الکتریکی خود رونمایی کرد که می‌تواند در طیف وسیعی از محصولات شامل ون خودران و خودروی سوپراسپرت استفاده شود.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت خودروسازی کارما (Karma Automotive) از پلتفرم E-Flex رونمایی کرد که نگاهی به آینده دارد. از پلتفرم E-Flex می‌توان در مجموعه‌ای از خودروهای الکتریکی از جمله ون‌های خودران، خودروهای سوپراسپرت قدرتمند و مدل‌های سنتی استفاده کرد.

پلتفرم جدید در مدلRevero GT استفاده شده؛ اما کارما خاطرنشان کرده است این خودرو با ظرفیت پیمایش بیشتر درکنار چند طرح مفهومی، طی هفته‌های آینده به نمایش گذاشته می‌شود.


کوین پاولوف، مدیرعامل این شرکت گفت:

ما محصولی فیزیکی ایجاد کرده‌ایم که می‌تواند به پنج محصول مختلف قالب‌بندی شود؛ چیزی که سایرین آن را اسکیت‌بورد یک‌بعدی می‌نامند، اما ما پلتفرم E-Flex را یک راه‌حل چندکاره می‌نامیم. این پلتفرم بسیار انعطاف‌پذیر است زیرا امکان دسترسی به حداکثر ۲۲ پیکربندی مختلف را فراهم می‌کند و انواع مختلف پکیج باتری خودروی الکتریکی و سیستم‌های مختلف محرک موتور را پوشش می‌دهد.

 

 پلتفرم E-Flex


درحالی‌که این شرکت، جزئیات چندانی از پلتفرم‌های خودرو ارائه نمی‌دهد، کارما خاطرنشان کرد که پلتفرم E-Flex به آن‌ها امکان می‌دهد خودروهای خود را سریع‌تر و با هزینه کمتری توسعه دهند. کارما همچنین گفت این پلتفرم پذیرای فناوری خودران، هوش مصنوعی و راه‌حل‌های پیشرفته حمل‌ونقل خواهد بود.

با پلتفرم جدید، شاید خودروی مفهومی SC2 در نهایت تولید شود. این مدل در نمایشگاه خودرو لس آنجلس ۲۰۱۹ رونمایی شد و از دو موتور الکتریکی بهره می‌برد که دارای قدرت ترکیبی ۱،۱۰۰ اسب‌بخار هستند. بهره‌گیری از دو موتور الکتریکی به این خودروی الکتریکی امکان می‌دهد که طی زمان ۱/۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت دست یابد و ظرفیت پیمایش آن نیز به ۵۶۳ کیلومتر می‌رسد.

منبع: زومیت

کد خبر 121740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha