اعمال تغییر در نحوه فعالیت ستاد ترخیص موتورسیکلت

پرشین خودرو: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص نحوه فعالیت و ادامه کار ستاد ترخیص موتورسیکلت در تهران بزرگ توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، سردار محمدرضا مهماندار در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به تصمیمات مهم ستاد ملی مقابله با کرونا و پیرو تدابیر و پیگیری‌های فرمانده انتظامی تهران بزرگ سردار حسین رحیمی و به منظور کنترل و کاهش زنجیره شیوع ویروس کرونا، پلیس راهور فاتب تاکنون اقدامات مؤثر و خوبی در خصوص اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی انجام داده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از این اقدامات مؤثر، مراجعه مالکین موتورسیکلتی که موتور آنها توقیف شده به مراکز پلیس +۱۰ است که بر این اساس مقرر گردید از روز شنبه ۹۹/۱/۲۳ تمامی مالکین و راکبین موتورسیکلت‌های توقیفی به جای مراجعه صرفاً به یک مرکز (ستاد ترخیص موتورسیکلت واقع در خلیج) می‌توانند به ۱۴۰ دفتر پلیس +۱۰ در سطح شهر تهران مراجعه نمایند.

 

ترخیص موتورسیکلت



وی ادامه داد: به همین منظور شهروندان تهرانی می‌توانند از روز شنبه به نزدیک‌ترین دفتر پلیس +۱۰ مراجعه نموده و امور ترخیص موتورسیکلت خود را انجام دهند.

سردار مهماندار از راکبین موتورسیکلت خواست تا با رعایت و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی علاوه بر حفظ سلامت خود، به حقوق سایر شهروندان نیز احترام گذاشته تا شاهد وقوع تصادفات در حوزه موتورسیکلت سواران نباشیم.

کد خبر 121758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha