بهای بلیت هواپیمایی ماهان برای بازگشت به ایران ثابت شد

پرشین خودرو: با پیگیری سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه در خصوص افزایش پی در پی هزینه بلیت هواپیما، بهای بلیت هواپیمایی ماهان از این پس رقمی ثابت شد.

به گزارش پرشین خودرو، در بیانیه سفارت ایران در روسیه آمده است: کاظم جلالی سفیر ایران در چند روز گذشته تماس‌های مکرری با مسئولان هواپیمایی ماهان و مقامات روسیه برای حفظ خط پرواز هفتگی مسکو به تهران و کاهش بهای بلیت بازگشت به ایران داشته است.

در ادامه بیانیه گفته شده است: سفیر ایران با توجه به افزایش نگرانی هموطنان ایرانی حاضر در مسکو، با مدیران شرکت هواپیمایی ماهان نیز رایزنی‌های جداگانه‌ای داشته است تا ضمن حفظ خط پروازی به تهران، علاوه بر بررسی مجدد قیمت‌ها، امکان تخفیف بیشتر به هموطنان ایرانی فراهم شود تا زمینه بازگشت دانشجویان ایرانی به میهن در شرایط شیوع بیماری کرونا در روسیه فراهم شود.


سفارت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه در همین راستا اضافه کرده است: با توجه به پیگیری‌های مستمر سفارت ایران و همکاری و پیگیری مدیران شرکت هواپیمای ماهان، پروازهای آتی این شرکت از مقصد مسکو به تهران با قیمتی ثابت صورت خواهد گرفت.

 

بلیت هواپیما



براین اساس، هزینه بلیت تمامی پروازهای آتی ماهان از ۲۱ ماه آوریل ( اول اردیبهشت ماه ) در مسیر مسکو به تهران از این پس مبلغ ثابت و غیر پلکانی ۲۳ هزار و ۵۱۷ روبل برای صندلی عادی (اکونومیک ) در نظر گرفته شده است.

یادآور می‌شود که به دلیل پلکانی شدن قیمت بلیت هواپیمایی ماهان، در روزهای گذشته بهای بلیت بازگشت به تهران از طریق این خط هوایی تا ۳۶ هزار و ۵۰۰ روبل افزایش یافته بود که با اقدام صورت گرفته هزینه خرید بلیت نزدیک به ۱۳ هزار روبل (حدود ۲۰۰ دلار) کاهش یافته است.

شایان ذکر است به دلیل محدودیت‌های اعمال شده از سوی دولت روسیه مبنی بر توقف پروازهای ورودی، با تلاشهای صورت گرفته جهت حفظ پروازها و تسهیل عزیمت هموطنانمان به کشور، هواپیمایی ماهان در حال حاضر بصورت یک طرفه و تنها از مسیر مسکو به تهران مسافرگیری می‌کند.

منبع: ایرنا

کد خبر 121783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha