کد خبر 121796
۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷
8 سال از زمان عرضه MVM315 گذشت

پرشین خودرو: هشت زمان از زمان عرضه MVM315 به بازار داخلی گذشته است.

به گزارش پرشین خودرو، در سال ١٣٩١ یعنی ٨ سال قبل، شركت مدیران خودرو برای گسترش سبد محصولات خود و افزایش سهم بازار، یك هاچ بك بسیار زیبا بنام ٣١٥ را معرفی کرد.

ام وی ام 315 دارای طراحی ایتالیایی می باشد و پلت فرم آن متعلق به نسل دوم فولكس واگن گلف است.

موتور خودرو مورد اشاره بر اساس فورد اسكورت طراحی شده كه با همكاری شركت اتریشی avl تغییراتی برای به روز كردن در آن اعمال گردیده است.

خودرو ام.وی.ام 315 از ابتدا به عنوان رقیب سرسخت پژو ٢٠٦ در بازار ایران مطرح شد و به دلیل طراحی زیبا و به روز خود، بسیاری از مشتریان به این خودرو جذب شدند.

 

ام وی ام 315



پس از ٢ سال از عرضه خودرو 315MVM، مدل به روز شده آن با طراحی بسیار جذاب راهی بازار ایران شد و مشتریان مختلف و گوناگون را به سمت خود جذب کرد، موتور ١.٥ لیتری این خودرو دارای مصرف و آلایندگی كم در كنار راندمان بالاست، بدنه خودرو قوی و امن می باشد و طراحی داخلی مدرن و جادار آن فضای داخلی مناسبی را در مقایسه با رقبا پدید می آورد.

ام وی ام ٣١٥ یك خودروی موفق دربازار ایران بوده كه با توجه به شبكه گسترده فروش و خدمات پس از فروش شركت مدیران خودرو تا كنون از فروش بسیار خوبی برخوردار بوده است، و رضایت بالای مشتریان در کنار تقاضای بالا، حكایت از یك خودروی محبوب و موفق دارد.

کد خبر 121796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha