همکاری سایپا و وزارت بهداشت برای مقابله با کرونا ضرورت دارد

پرشین خودرو: نمایندگان وزارت بهداشت، با حضور در سایپا ضمن بازدید و بررسی پروتکل‌ها و اقدامات اجرایی مبارزه با شیوع ویروس کووید-۱۹ در سالن‌ها و خطوط تولید، اقدامات درون سازمانی و برون سازمانی این خودروسازی در مقابله با کرونا را تایید و آن را مثبت ارزیابی کردند.

به گزارش پرشین خودرو، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشكی تهران و معاون اجرایی بهداشت دانشگاه علوم پزشكی ایران با حضور در جلسه ستاد مقابله با كرونا گروه خوروسازی سایپا و بازدید از وضعیت سالن‌های تولیدی به بررسی پروتكل های اجرایی و اقدامات درون سازمانی و برون سازمانی سایپا پرداختند.

در این بازدید سیدجواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تجلیل از عملكرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجاهدت ‌مبارزه با کرونا، بر ضرورت همكاری دوجانبه با این وزارتخانه در راستای مقابله با شیوع این بیماری تاكید كرد و از برنامه‌ریزی ویژه سایپا برای صیانت از سلامت کارکنان و كنترل شیوع این ویروس در زمان آغاز به كار مجدد فعالیت‌های تولیدی خبر داد.

 

همکاری سایپا و وزارت بهداشت


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشكی تهران نیز ضمن قدردانی از عملكرد سایپا و ستاد مبارزه با كرونای این گروه در اجرای كامل پروتكل‌های بهداشتی گفت: فعالیت های موثر و پیش بینی های هوشمندانه در گروه سایپا نقش پررنگی در كاهش شیوع این ویروس در سطح کارکنان این واحد بزرگ صنعتی داشته است.

دکتر بابک عشرتی ادامه داد: امیدواریم با تداوم اجرا و استمرار اقدامات پیشگیرانه و عملیاتی در سایپا، همزمان با حفظ سلامت کارکنان، گام های اولیه تحقق شعار جهش تولید در سال ۹۹ برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت مجدد در خطوط تولیدی و سطح كارخانه ها با رعایت موارد بهداشتی و اصول مهندسی كه كمترین تداخل انسانی را به همراه داشته باشد امكان پذیر خواهد بود.

کد خبر 121848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha