70 درصد تاکسی‌های تهران سیستم پرداخت الکترونیک دارند

پرشین خودرو: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: 70 درصد تاکسی‌های خطی تهران مجهز به سیستم پرداخت الکترونیکی هستند.

به گزارش پرشین خودرو، علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد درباره وضعیت تاکسی‌های تهران با توجه به شرایط کرونا در پایتخت، اظهار داشت: ما از تجربیات سایر کشورها برای تاکسی‌ها استفاده کردیم و توصیه‌های وزارت بهداشت نیز مدنظر قرار داشته است.

وی افزود: بر همین اساس پایش سلامت رانندگان تاکسی به صورت دقیق انجام گرفته به طوری که از طریق لینک مربوطه یا پیامک وضعیت همه آنها را رصد کرده‌ایم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت 302 نفر در تاکسیرانی درگیر کرونا شده‌اند که 80 درصد آنها در اسفند ماه مبتلا به این بیماری شده و روند از نیمه دوم اسفند رو به کاهش بوده است.

قنادان اعلام کرد:‌از روز گذشته همکاران ما طرحی را آغاز کردند که با همکاری شرکت شهروند صورت گرفته و بسته‌های بهداشتی و غذایی به درب منازل بیماران مبتلا ارسال می‌شود.علاوه بر این دو طرح دیگری برای ضد عفونی و اقلام بهداشتی انجام گرفته و در دستور کار است.

 

تاکسی


وی خاطرنشان کرد: در دور جدید 10 هزار ماسک 17 هزار جفت دستکش و 2 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده میان تاکسیرانان توزیع می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد پرداخت آنلاین کرایه تاکسی نیز گفت: طرحی را با همکاری فاوای شهرداری تهران اجرایی و عملیاتی کردیم و در حال حضار بیش از 70 درصد تاکسی‌ها در خطوط همچنین تاکسی‌های تلفنی مجهز به سیستم QR کد هستند و سه شرکت استارت آپی در این زمینه خدمات لازم را فراهم کردند.

کد خبر 121859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha