کد خبر 121885
۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
تغییر مسیر اتوبوس‌های رزروی!

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت اتوبوس‌های رزروی از تغییر مسیر اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های این شرکت از شنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، احمد تابنده مدیرعامل شرکت اتوبوس‌های رزروی، درباره برنامه‌های این شرکت جهت حمل و نقل بیشتر مسافر در پایتخت اظهار داشت:‌ طی چند روز گذشته تعداد مسافران اتوبوس‌ و مینی‌بوس‌ها افزایش نیافته است ولی آمار کسانی که وارد سایت شده و سامانه به همراه را نصب کرده‌اند بیشتر شده است.

وی افزود:‌ در هفته جاری بنا به درخواست شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران اتوبوس‌های رزروی به موازات خطوط بی‌آر‌تی (تندرو)‌ در نظر گرفته شد تا اندکی از فشار فعالیت این ناوگان کاسته شود.


مدیرعامل شرکت اتوبوس‌های رزروی ادامه داد: ولی بر اساس آنالیزها و درخواست‌هایی که انجام گرفت مشخص شد مسافران تمایل به استفاده از اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی خارج از خطوط بی‌آرتی دارند. به طور مثال درخواست‌های زیادی از محدوده دهکده المپیک، افسریه و نیاوران به سمت میدان ولیعصر و میدان ونک و مرکز شهر داشته‌ایم.


تابنده گفت:‌دقیقا مسیرهایی که درخواست شده مربوط به محدوده‌‌هایی بوده که یا اتوبوس تندرو ندارند و یا میزان آن کم است. بنابراین از روز شنبه هفته آینده مسیر اتوبوس‌های رزروی تغییر خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی در 50 مسیر فعال است، گفت: از هفته آینده تعداد مسیرها را تا 70 خط افزایش می‌دهیم و 30 خطی که در حال حاضر به موازات خطوط بی‌آرتی است، کاملا حذف می‌شود.

مدیرعامل شرکت اتوبوس‌های رزروی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 50 مینی بوس و 20 اتوبوس تحت مالکیت شرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی بوده البته حدود 200 مینی‌بوس خود مالک بوده و در حال همکاری مشترک با ما هستند و از آنجایی که 6 تا 7 هزار مورد از این مینی‌بوس‌ها و اتوبوس‌ها در پایتخت وجود دارد امکان جذب آنان توسط شرکت‌ اتوبوس‌های رزروی وجود خواهد داشت.

منبع: فارس

کد خبر 121885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha