کد خبر 121894
۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
ورود و خروج بین‌المللی در کشور کاهش یافت

پرشین خودرو: رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا اعلام کرد که اکثر پروازهای خارجی در کشورمان برای بازگشت اتباع کشورها به کشورخودمان یا ورود اتباع ایرانی صورت می‌گیرد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ سید محمدرضا طبایی ، درباره وضعیت ترددهای بین‌المللی در کشور از زمان شیوع کرونا گفت: همه‌گیری ویروس کرونا تاثیر زیادی روی پروازهای خارجی و سفرهای برون مرزی داشت و تمام این سفرها در ایران نیز همچون اکثر نقاط جهان کاهش چشمگیر داشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر برابر اطلاعات ما عمده پروازها از ایران به مقصد خارج از کشور برای بازگشت اتباع هر کشور به خاک خودشان است. البته برخی از کشورها در زمان شیوع کرونا حتی حاضر به پذیرش اتباع کشور خودشان هم نبودند.

 

پروازهای بین المللی

 

طبایی ادامه داد: پروازهای ورودی نیز عمدتا برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور به داخل است که برای این افراد مطابق تمهیدات ستاد ملی مقابله با کرونا تدابیر به محض ورود به کشور اتخاذ می‌شود که مربوط به نهادهای مربوطه است. آمار خروج ایرانیان از کشور نیز تقریبا به کمترین حد خود در سال‌های اخیر رسیده است.

رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا با بیان اینکه همه‌گیری کرونا منجر به بروز محدودیت در پروازها و سفرهای خارجی شده است. افزود: می‌توان گفت که در پایانه‌های مرزی نیز ترددی انجام نمی‌شود و البته توصیه مقامات بهداشتی نیز این است که باید از سفرهای غیر ضروری پرهیز شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 121894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha