نخستین ویدئو از انبار مخفی 300 خودروی کلاسیک منتشر شد!

پرشین خودرو: حدود 5 سال قبل بود که برخی خبرنگاران تخصصی حوزه خودرو از کشف 3 پارکینگ با 300 دستگاه خودروی کلاسیک و ارزشمند خبر دادند که به دلیل مخالفت مالک مجموعه نتوانستند مستنداتی از این ادعا را منتشر کنند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، با گذشت 5 سال آز آن روز و پس از تصمیم مالک مجموعه به فروش این خودروهای ارزشمند، خبرنگاران توانستند از این مجموعه بازدید و به تهیه فیلم و تصویر بپردازند.

 

پارکینگ خودروهای کلاسیک



این مجموعه ارزشمند خودروهایی از دهه 70 میلادی به بعد را در خود جای داده است که البته به دلیل نگهداری نامناسب، بسیاری از آنها در شرایط مطلوبی قرار ندارند و برای شرکت در حراج های خودرویی نیاز به بازسازی تخصصی خواهند داشت.

این مجموعه گرانبهای 300 دستگاهی در 3 پارکینگ مجزا نگهداری می شود و برندهای مختلفی از جمله بنز، فولکس واگن و فورد را در خود جای داده است. نکته جالب اینجاست که بسیاری از این خودروها تا کنون رنگ آفتاب را به خود ندیده اند.

بعد از تصمیم مالک این مجموعه به رسانه ای کردن موضوع و فروش خودروها، نخستین خودرویی که مراحل بازسازی تخصصی برای فروش را طی کرد، یک دستگاه بیتزارینی538 مدل 1968 بود که مجهز به یک پیشرانه 3.5 لیتری 12 سیلندر است.

این خودرو که تنها 2 دستگاه با این مشخصات از آن وجود دارد در حدود 1 میلیون دلار قیمت گذاری شده است.



در ادامه می توانید ویدئویی که از خودروهای موجود در پارکینگ های این کلکسیونر خودرو تهیه شده است را تماشا کنید.

 





یادآور می شود، بیتزارینی تولیدکننده ایتالیایی خودروهای   اسپرت بود که در سال 1964 توسط جیوتو بیتزارینی مهندس سابق آلفا رومئو و فراری تاسیس شد و سرانجام سال 1969 فعالیت خود را متوقف کرد.  

نکته حائز اهمیت در خصوص این مجموعه، نامعلوم بودن مکان پارکینگ ها به دلیل حفظ مسائل امنیتی است.  

 

کد خبر 121903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha