کد خبر 121920
۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
تیبا2 پلاس به خیابان آمد

پرشین خودرو: پس از انتشار تصاویر غیررسمی از تیبا2 پلاس، نهایتا در روز گذشته تصاویری از مراحل تحویل این خودرو به یک خریدار در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، تیبا2 پلاس که در اصل نسخه آپشنال شده تیبا2 محسوب می شود از نظر فنی تفاوتی با تیبا2 ندارد و تنها تفاوت های این دو نسخه به لیست امکانات و آپشن های خودرو خلاصه می شود.

 

تیبا2 پلاس



تیبا2 پلاس که پیش از این نیز تصاویر غیررسمی از آن منتشر شده بود، بنا بود با رینگ آلومینیومی به بازار عرضه شود که گویا برای کنترل قیمت و کاهش آن، رینگ آلومینیومی از تیبا2 پلاس حذف شده است و خودروی مورد نظر در تصاویر منتشر شده از رینگ فولادی و قالپاق برخوردار است.همچنین زه روی درب های تیبا2 پلاس نیز حذف شده است.

 

تیبا2پلاس



از جمله تفاوت های تیبا2 و نسخه پلاس و امکانات تیبا2 پلاس می توانیم به نصب آینه های جانبی با طرح کوئیک، نصب قالپاق طرح ساینا، اضافه شدن برچسب تیبا 2 پلاس بر روی درب سمت راننده، مانیتور لمسی با قابلیت اتصال به بلوتوث، دوربین دید عقب و سنسورهای هشدار موانع در عقب خودرو، نصب دیفیوز عقب و جلو، نصب روف رک، جلو پنجره استیل، صندلی چرمی، اضافه شدن کفپوش سه بعدی، دزدگیر و شیشه های عقب دودی اشاره کنیم.

 

تیبا2 پلاس



یادآور می شود، با وجود اینکه تصاویر منتشر شده خبر از آغاز تولید تیبا2 پلاس در سایپا و شروع تحویل خودرو به مشتریان می دهد اما همچنان سایپا موضع رسمی در این خصوص نداشته است و قیمت شرکتی این محصول را اعلام نکرده است ضمن اینکه قیمت تیبا2 پلاس در بازار آزاد نیز تا لحظه تنظیم گزارش مشخص نشده است.

 

تیبا2 پلاس

کد خبر 121920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha