اعلام مسیرهای جدید اتوبوس‌ و مینی‌بوس‌های رزروی

پرشین خودرو: مسیرهای جدید حرکت مینی‌بوس و اتوبوس‌های رزروی اعلام شد.

به گزارش پرشین خودرو، احمد تابنده، درباره مسیرهای جدید اتوبوس‌های رزروی اظهارداشت: بر اساس آنالیزها و درخواست‌هایی که از طریق سایت به همراه انجام گرفت مشخص شد مسافران بیشتر تمایل به استفاده از اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی خارج از خطوط بی‌آرتی دارند.

وی افزود: درخواست‌های زیادی از سوی مسافران از محدوده دهکده المپیک، افسریه و نیاوران به سمت میدان ولیعصر و میدان ونک و مرکز شهر داشته‌ایم و بر همین اساس برخی مسیرهای قبلی تغییر یافت.

وی بیان داشت: مسیرهای جدید مینی‌بوس شامل مسیر تهرانپارس به سمت ونک، فاطمی و وزرا، افسریه به سمت ونک، ولیعصر و انقلاب، یافت آباد به سمت ونک، دهکده المپیک به سمت ونک از جمله مسیرهای جدید مینی‌بوس‌ رزروی است و مسیرهای دقیق در جدول انتشاریافته قابل مشاهده است.


مدیرعامل شرکت اتوبوس‌های رزروی خاطرنشان کرد: مینی‌بوس‌ها حداکثر ۱۰ نفر ظرفیت دارد و کرایه با ۶۰ درصد تخفیف ۲۵۰۰ درنظرگرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: ۱۰ مسیر جدید نیز برای اتوبوس‌ها تا فردا مشخص می‌شود که بیشتر از مبدا افسریه، دهکده المپیک و نیاوران به سمت مرکز شهر مانند ولیعصر و انقلاب و ونک بوده و همه اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های جدید از فردا قابل رزرو خواهد بود.

اتوبوس‌ و مینی‌بوس‌های رزروی

کد خبر 121938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha