کد خبر 121941
۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
اجرای طرح فاصله‌گذاری با مدیریت زمان سفر در مترو

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، از همکاری خوب شهروندان برای اجرای هر چه بهتر طرح فاصله گذاری اجتماعی با مدیریت زمان سفر خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، فرنوش نوبخت، با اشاره به اینکه در روزهای اخیر شاهد افزایش مسافر بودیم گفت: اما مدیریت زمان سفر از سوی شهروندان انجام شده، به طوری که مسافرانی که متوجه شلوغی واگن‌ها در ساعت ۷ را شاهد بودند، سفرهای خود را در ساعت ۷.۳۰ انجام دادند.

وی تصریح کرد: اگر دوره ثبات این بیماری افزایش پیدا کند مدیریت زمان سفر راهکاری است که باید از مسافران مترو جدی پیگیری شود.

نوبخت افزود: با مدیریت زمان از حجم مسافران و تجمع کاسته می‌شود و همین افزایش ظرفیت کمک می‌کند تا مسافران بتوانند در مکان‌های نشانه گذاری شده نشسته و یا بایستند.

 

مترو

 

وی در ادامه از افزایش رعایت مسائل بهداشتی توسط مسافران خبر داد و گفت: مسافران مترو بیش از گذشته با ماسک و دستکش تردد می‌کنند و با وجود صندلی‌های خالی به علائم نصب شده در قطارها احترام گذاشته و فاصله اجتماعی را رعایت می‌کنند. اگرچه در ساعات پیک و شلوغی و بویژه در ترافیک عصرگاهی این رفتار کمی تغییر می‌کند که امیدواریم با مدیریت زمان سفر از شلوغی ساعات پیک عصر گاهی کاسته شود.

منبع: مهر

کد خبر 121941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha