کد خبر 121973
۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
تردد در معابر اصلی تهران 40 درصد افزایش یافت

پرشین خودرو: ترافیک در معابر اصلی تهران نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود 40 درصد افزایش یافت.

به گزارش پرشین خودرو،  سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت، در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر پایتخت اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به این که برخی محدودیت‌های طرح فاصله گذاری اجتماعی برداشته شده و خیلی از صنوف و اداره‌ ها کار خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شروع کرده و استفاده از خودروی شخصی به جای حمل و نقل عمومی توصیه شده و هم چنین با توجه به عدم اجرای طرح ترافیک، شاهد وضعیت ترافیک نسبتا سنگینی در معابر پایتخت هستیم.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: بزرگراه نواب جنوب به شمال، خیابان آزادی غرب به شرق و انقلاب شرق به غرب از ساعت 6 صبح دارای وضعیت ترافیک سنگین هستند.

وی علت اصلی این ترافیک را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ استفاده از وسیله نقلیه شخصی و عدم اجرای طرح ترافیک دانست.

 

ترافیک تهران

 

سرهنگ رازقی تصریح کرد: وضعیت ترافیک نسبت به مدت مشابه در سال قبل در مجموعه معابر اصلی و بزرگراهی حدود 40 درصد افزایش یافته است؛ در معابر مرکزی و طرح ترافیک نیز افزایش درصد ترافیک بیش از این بود، البته نسبت به شنبه هفته قبل و شنبه هفته پنجم در سال 98.

وی پیش بینی کرد در صورت عدم اجرای طرح ترافیک، وضعیت ترافیک سنگین را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در طول هفته شاهد خواهیم بود؛ ضمن این که این وضعیت ترافیک را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در بعد از ظهر در مسیرهای بازگشت نیز شاهد خواهیم بود.

منبع: فارس

کد خبر 121973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha