گسترش خدمات سرویس در محل برای مالکان BMW و MINI

پرشین خودرو: پرشیاخودرو با توجه به ضرورت کاهش تردد شهروندان در شرایط فعلی و در راستای افزایش رفاه و آسایش مالکین محصولات ب‌ام‌و و مینی، طیف گسترده‌ای از خدمات تعمیرگاهی خود را با سرویس های سیار و در محل مشتریان ارائه می‌کند.

به گزارش پرشین خودرو، پرشیاخودرو در یک ماه اخیر و همزمان با اوج‌گیری بیماری کرونا، طرح‌های متعددی را در زمینه خدمات پس از فروش به اجرا گذاشته تا از این طریق بتواند بخشی از نیازهای مالکین محصولات ب‌ام‌و و مینی را در زمینه خدمات پس از فروش و قطعات یدکی بدون حضور فیزیکی مالکین برآورده کند. در همین راستا، مجموعه خدمات پس از فروش پرشیاخودرو طیف گسترده‌ای از خدمات خود را در قالب سرویس‌های در محل ارائه می‌کند تا به این ترتیب مالکین این خودرو ها بتوانند بالاترین سطح خدمات پس از فروش را در محل زندگی یا کار خود دریافت کنند بدون آنکه نیاز به حضور در محل نمایندگی های پرشیا خودرو باشد.

سرویس های در محل پرشیاخودرو تنوع بالایی دارد که شامل سرویس های دوره‌ای و برخی از خدمات تعمیراتی است. تمامی این سرویس ها و خدمات بر اساس چک لیست شرکت‌های مادر و رویه جاری در نمایندگی های پرشیاخودرو انجام می شود و از این نظر مشتریان می توانند با اطمینان خاطر از این خدمات بهره بگیرند.

 



بخشی از سرویس های ارائه شده از سوی این واحد شامل بازدید فنی خودرو و عیب‌یابی با دیاگ، تعویض روغن و فیلترها، تعویض لنت، تعویض تایرها، تعویض باتری و تعریف سوئیچ، تعویض شمع و تحویل سوخت است ضمن آنکه متخصصان این بخش امکان ارائه راهنمایی های فنی تلفنی و آموزش آپشن‌های خودرو به صورت حضوری را نیز دارند. در کنار این‌ها، در صورتی که مشکل خودرو در محل قابل رفع نباشد، هماهنگی برای حضور خودروبر و حمل خودرو تا نمایندگی و بازگرداندن آن به محل مورد نظر مشتریان نیز وجود دارد.

این خدمات در 365 روز و تا ساعت 22 شب به مشتریان ارائه می شود ضمن آنکه شیفت شبانه روزی برای پاسخگویی به سوالات و راهنمایی فنی نیز در تمام طول سال برقرار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و بهره مندی از خدمات این واحد می توانید در تهران با شماره تلفن 1885 و در سایر نقاط کشور با شماره تلفن 0214591 یا 02144530781 تماس بگیرید. همچنین شماره واتس‌اپ 09120385866 نیز برای مشاوره و راهنمایی تصویری در اختیار علاقه‌مندان است.

کد خبر 121990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha