تداوم اقدامات ضدکرونایی سایپا همزمان با افزایش تولید

پرشین خودرو: گروه خودروسازی سایپا همزمان با آغاز دومین هفته فعالیت تولیدی خود در سال جدید، ضمن تداوم تدابیر پیشین، اقدامات خود به منظور صیانت از سلامت کارکنان و مقابله با شیوع کرونا را گسترش داد.

به گزارش پرشین خودرو، این گروه خودروسازی از ابتدای اسفندماه سال گذشته اقدامات مختلف درون سازمانی و برون سازمانی را بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا انجام داده تا ضمن حفظ سلامت کارکنان خود، تولید محصولات در سال جدید را آغاز کند.

این اقدمات ضمن تداوم تدابیر قبلی در آغاز سال جهش تولید اجرا خواهند شد تا علاوه بر تضمین سلامت پرسنل، تولید محصولات سایپا با هدف حفظ جریان صنعتی کشور و پاسخ به تعهدات در حوزه تحویل خودرو به مشتریان، ادامه پیدا کند.

بر این اساس، ضدعفونی مداوم مبادی ورودی، سرویس‌های حمل و نقل، سطوح و سالن‌های تولید به همراه نصب مخازن محلول ضدعفونی در سطح شرکت‌های گروه جهت استفاده پرسنل از جمله اقدامات درون سازمانی گروه خودروسازی سایپا در جهت گندزدایی از محیط کاری کارکنان بود.

 

خط تولید سایپا



همچنین بلافاصله بعد از اعلام مشاهده نمونه‌هایی از مبتلایان به ویروس کرونا در کشور، از صبح روز سوم اسفندماه ۹۸ هرروز و در هر شیفت کاری تب‌سنجی و تست‌های پزشکی از تمام کارکنان در مبادی ورودی شرکت‌های گروه انجام شد و در ادامه نیز با تغییر شیفت‌های کاری، ضمن کاهش مدت‌زمان حضور کارکنان در هر شیفت، فعالیت رستوران‌های کارکنان متوقف و سرو غذا در سطح شرکت ممنوع شد. علاوه براین، تمامی ظروف، یخچال، دستگاه‌های پخت و پز موجود در واحدها جمع‌آوری شد و برای موارد ضروری، استفاده از ظروف یک‌بار‌مصرف در دستور کار قرار گرفت.

در زمینه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی نیز بنر، پوستر و دستورالعمل‌های رعایت بهداشت فردی در تمام نقاط شرکت جهت ارتقای سطح آموزش کارکنان نصب و پیامک های آموزش بهداشت فردی به‌طور مستمر و روزانه برای تمام کارکنان گروه خودروسازی سایپا ارسال شد.

تامین و توزیع ماسک و دستکش بهداشتی در میان کارکنان نیز از دیگر اقدام های گروه خودروسازی سایپا در بخش درون سازمانی بوده است.

همچنین یکی از آخرین اقدامات مهم سایپا در زمینه مقابله با شیوع کرونا اعمال تغییرات کاری در تمامی خطوط تولید در سایت‌های مختلف گروه باهدف رعایت فاصله فردی بین کارکنان تا زمان پایان اپیدمی ویروس کرونا بوده است که این طرح در نخستین روز تولید در سال جدید مستقیماً توسط مدیرعامل گروه سایپا مورد نظارت و بازدید قرار گرفت.

گفتنی است این اقدامات سایپا در چند نوبت توسط مراجع ذی ربط در وزارت بهداشت تایید و تحسین شده است.

کد خبر 122000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha